Gå til innhold

da er jeg 7 månder på vei.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Nå begynner det å gå fort, men synes tiden til nå har gått tregt. Har termin 6 februar, så nå er det bare åtte/ni uker igjen =) Har hatt et tungt svangerskap, så det kan jo være grunnen. Ser det har vært diskutert måneder/uker her... Teller uker jeg, for det blir riktigst da ingen måneder er like lange

Til deg med termin 9.feb.. Som hun over her også skriver her er det enklere å telle uker i svangerskapet siden kalender mnd ikke har likt anntall dager..Da blir regnestykket feil..Et svangerskap varer 40 uker altså 10 svangerskaps mnd..Skjønner?..Jeg har termin 8 feb og er nå inne i min 32 uke.. Lykke til;-)

Jeg har også termin 9.feb og sier meg enig med deg. Mye lettere å forklare til folk som spør også... :) Synes det er littviss vass med alt det der 'vi er gravid i 40 uker, dvs 10 svangerskapsmnd'... Er jo ikke før i uke 2 barnet blir unnfanget også...

Idag har jeg 2 (kalender)måneder igjenn!! Synes det har gått veldig fort frem til nå, men nå begynner jeg å bli stor og blir litt rastløs for det at jeg ikke klarer å bevege meg så mye lenger. Så nå begynner det å føles som om tiden går veeeldig langsomt! Men jeg blir vel ferdig etter hvert=) Gleder meg masser!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...