Gå til innhold

da er jeg 7 månder på vei.


lillemell-me.hærlige.gutter.

Anbefalte innlegg

gud tiden har gått fort denne gangen. bare fyker kan ikke huseke den dagen jeg fant det ut nesten er helt sykt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grattis med 7 måneder :-) Er selv 29 uker på vei. Synes noen ganger at tiden flyr mens andre ganger at tiden står stille. Spessielt 2 tri. gikk sent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grattis med 7måneder.

Syns det er herlig å være i 7ende mnd, men det begynner jammen meg å bli både tungt og vondt både her og der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til deg Anonym over her som stusser på at hun er 7mnd på veg..

Fordi vi egentlig gårgravid i 10 svangerskaps mnd..40 uker..Finn frem kalenderen så ser du selv;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm, jeg har termin 9.febr, og regner at jeg er 7 mnd på vei den 9.des..En måned er jo ikke 4 uker. Jeg ble gravid i mai, og fra mai til februar er det 9 mnd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner det å gå fort, men synes tiden til nå har gått tregt. Har termin 6 februar, så nå er det bare åtte/ni uker igjen =) Har hatt et tungt svangerskap, så det kan jo være grunnen. Ser det har vært diskutert måneder/uker her... Teller uker jeg, for det blir riktigst da ingen måneder er like lange

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til deg med termin 9.feb.. Som hun over her også skriver her er det enklere å telle uker i svangerskapet siden kalender mnd ikke har likt anntall dager..Da blir regnestykket feil..Et svangerskap varer 40 uker altså 10 svangerskaps mnd..Skjønner?..Jeg har termin 8 feb og er nå inne i min 32 uke.. Lykke til;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også termin 9.feb og sier meg enig med deg. Mye lettere å forklare til folk som spør også... :) Synes det er littviss vass med alt det der 'vi er gravid i 40 uker, dvs 10 svangerskapsmnd'... Er jo ikke før i uke 2 barnet blir unnfanget også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grunnen te jeg skrev jeg er 7 månder på vei er jo for det sto det på babyverden da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg 2 (kalender)måneder igjenn!! Synes det har gått veldig fort frem til nå, men nå begynner jeg å bli stor og blir litt rastløs for det at jeg ikke klarer å bevege meg så mye lenger. Så nå begynner det å føles som om tiden går veeeldig langsomt! Men jeg blir vel ferdig etter hvert=) Gleder meg masser!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...