Gå til innhold

er dette spysyken? eller bare noe hun har spist...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

det går omgangssyke i barnehagen, så jeg trodde det var det da jenta mi spydde ett par ganger i natt. da vi våknet var hun helt fin, spiste masse frokost og er i strålende humør. har vært helt fin untatt den ene timen i natt... trodde liksom omgangssyken innebar noen bleier og en syk unge i tillegg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

flere av de som hadde det i barnehagen var friske etter en natt. værre om dere voksne får det, da sitter det litt lenger i :o)

Skrevet

Her har vi alltid hatt spysyken på denne måten.... Både jeg og ungene kaster opp ett par ganger, så er vi "friske" igjen. Noen får det lett og andre spyr i flere dager.

Heldigvis har jeg aldri spydd mer enn 2-3 ganger når jeg har spysyken.

Tror jeg ville tatt utgangspunkt i at det er det hun har hatt i natt.. I tilfelle, så dere ikke smitter andre..

Skrevet

jeg er bare livredd for at jeg får det... starter i ny jobb på mandag, og har lite lyst til å ringe inn syk første dag....

Skrevet

God hygiene er viktig når det gjelder dette. Her har vi alltid klart å begrense det til barna ved at vi ikke "puster rett over bøtta", vasker hender, dørhåndtak og andre smittekilder godt, og skifter håndklær/klær ofte.

Lykke til på mandag.

Skrevet

har prøvd så godt jeg kan med alle "reglene", så da satser vi på at jeg slipper unna... :o)

tusen takk :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...