LilleFrøkenL Skrevet 1. desember 2007 #1 Skrevet 1. desember 2007 Testet nettopp med CB og der sto det gravid!!!!!!! wæææ:)er så redd for at dette ikke skal gå bra!! har ikm imorgen!
Lillegull og spiren Skrevet 1. desember 2007 #4 Skrevet 1. desember 2007 ååååååå gratulererer såååå masse:) så koselig å teste posetivt den 1 desember da:) masse lykke til:)
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 1. desember 2007 #5 Skrevet 1. desember 2007 Åh, så kjekt å høre:) Gratulere så masse:) Klart d skal gå bra;)
Dotten Skrevet 1. desember 2007 #6 Skrevet 1. desember 2007 Sååå koselig Krysser fingre og tær for at det går bra! Gratulerer så masse og lykke lykke til
Bring_it_on!!:)) Skrevet 1. desember 2007 #7 Skrevet 1. desember 2007 IKm i morgen selv.. testet på morgenen i dag.. men den var negativ.. Men fortsatt et lite håp..=) Gratulerer..=)
Truseprinsesse Skrevet 1. desember 2007 #8 Skrevet 1. desember 2007 Gratulerer kjempemye! Dette fortjente du virkelig. Denne gangen går det bra vettu. Lykke til!
LilleFrøkenL Skrevet 1. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 1. desember 2007 Tusen takk alle sammen:) håper virkelig det går bra! håper å se dere på 1.tri snarest:)
har4barn Skrevet 1. desember 2007 #10 Skrevet 1. desember 2007 GRATULERER SÅ MYE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
løveprinsen <3 Skrevet 1. desember 2007 #12 Skrevet 1. desember 2007 Gratulerer så mye høstprøver. Jeg testet selv positivt denne uka. Herlig følelse. Da følges vi over til terminklubben august08. Når har du termin da?
LilleFrøkenL Skrevet 1. desember 2007 Forfatter #13 Skrevet 1. desember 2007 Takk takk:)Gratulerer så mye til deg også Nemo:)det var koselig:) jeg har termin 12 august,du da? kjempeherlig følelse ja:)
løveprinsen <3 Skrevet 1. desember 2007 #14 Skrevet 1. desember 2007 Jeg har termin 9. august, men satser på å få 1 dag før tiden:o) Kult å være født 08.08.08 da. Formen din da? Symptomer?
LilleFrøkenL Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #15 Skrevet 2. desember 2007 Kjekk dato det:)vi skal gifte oss den dagen:)får se hvordan det blir nå da;)formen er bra..har kun ømme pupper!så føler ikke at jeg er gravid akkurat..du da?
løveprinsen <3 Skrevet 2. desember 2007 #17 Skrevet 2. desember 2007 Hei igjen høstprøver med spire:-) Gifte dere ja. Det kan jo bli en utfordring. Ta vielsen i sykesenga eller fø i kirka... hehe... Ikke så tydelige symptomer her ennå. Litt ømme pupper, såre brystvorter og småkvalm til tider. Dette er så spennende. Jeg skal til legen på tirsdag. Vil ha tidlig UL nå, da jeg mistet i april. Vil se at alt er bare bra så jeg slipper å bekymre meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå