Gå til innhold

WIIIIIIIII!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Testet nettopp med CB og der sto det gravid!!!!!!!

wæææ:)er så redd for at dette ikke skal gå bra!!

har ikm imorgen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ååååååå gratulererer såååå masse:) så koselig å teste posetivt den 1 desember da:)

masse lykke til:)

Skrevet

Åh, så kjekt å høre:) Gratulere så masse:)

Klart d skal gå bra;)

Skrevet

Sååå koselig :) Krysser fingre og tær for at det går bra! Gratulerer så masse og lykke lykke til :)

Skrevet

IKm i morgen selv.. testet på morgenen i dag.. men den var negativ.. Men fortsatt et lite håp..=)

Gratulerer..=)

Skrevet

Gratulerer kjempemye! Dette fortjente du virkelig. Denne gangen går det bra vettu. Lykke til! :D

Skrevet

Tusen takk alle sammen:)

håper virkelig det går bra!

håper å se dere på 1.tri snarest:)

Skrevet

GRATULERER SÅ MYE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Gratulerer så mye høstprøver. Jeg testet selv positivt denne uka. Herlig følelse. Da følges vi over til terminklubben august08. Når har du termin da?

Skrevet

Takk takk:)Gratulerer så mye til deg også Nemo:)det var koselig:)

jeg har termin 12 august,du da?

kjempeherlig følelse ja:)

Skrevet

Jeg har termin 9. august, men satser på å få 1 dag før tiden:o) Kult å være født 08.08.08 da. Formen din da? Symptomer?

Skrevet

Kjekk dato det:)vi skal gifte oss den dagen:)får se hvordan det blir nå da;)formen er bra..har kun ømme pupper!så føler ikke at jeg er gravid akkurat..du da?

Skrevet

Hei igjen høstprøver med spire:-)

Gifte dere ja. Det kan jo bli en utfordring. Ta vielsen i sykesenga eller fø i kirka... hehe... Ikke så tydelige symptomer her ennå. Litt ømme pupper, såre brystvorter og småkvalm til tider. Dette er så spennende. Jeg skal til legen på tirsdag. Vil ha tidlig UL nå, da jeg mistet i april. Vil se at alt er bare bra så jeg slipper å bekymre meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...