1stor1liten =) Skrevet 1. desember 2007 #1 Skrevet 1. desember 2007 min mor kjøpte en ¨julekalender til å henge pakker på hos nille.. jeg trodde den jeg broderer skulle bli ferdig men neida. så når jeg skulle finne pynt i dag så jeg ar en jeg laget for noen år siden var der og vil heller bruke den.. kan jeg f.eks bytte den kalenderen min mor kjøpte i noen julelys eller en pynteting tror dere??
Nit@™ Skrevet 1. desember 2007 #2 Skrevet 1. desember 2007 Hvis lappen henger på den burde det gå greit. Men om du har tatt av merkelappen på den blir det kanskje værre? Det er jo bare å prøve.
1stor1liten =) Skrevet 1. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. desember 2007 den har sånn merkelapp på, har bare hatt den i posen siden det ikke var tid for kalender ennå
oktoberjentene;) Skrevet 1. desember 2007 #4 Skrevet 1. desember 2007 Jobber i butikk selv.. det er aldri noe problem hos oss.. men det er kles butikk da.. sikkert samme regler overalt lykke til
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 1. desember 2007 #5 Skrevet 1. desember 2007 Hvis du sier du fikk den i gave går det sikkert greit:)
1stor1liten =) Skrevet 1. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 1. desember 2007 det gikk helt fint.. fikk trukket av prisen for den når jeg handlet =)
Gjest Skrevet 1. desember 2007 #7 Skrevet 1. desember 2007 ja det går fint uten kvittering - men du får ikke pengene tilbake.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå