*ale* Skrevet 1. desember 2007 #1 Skrevet 1. desember 2007 Ble vekt av to små.. litt vel tidlig da men... som var i 100 etter å få åpne kalendergavene... Slått på adventslys, og nå sitter de å ser på Jul i Svingen mens de lyyyyyser med hver sin lommelykt overalt:) Eneste som mangler er avisa, men orker ikke kle på meg annet enn pysjen, og det er for kaldt ute til å hente den sånn... Men men:) deilig at det eeendelig er desember:D:D:D
Nit@™ Skrevet 1. desember 2007 #2 Skrevet 1. desember 2007 Våknet til en liten pode som skulle ha kos og nuss ) Kommet masse snø, så julelysene ute som vi hengte opp i går har fått snø på seg og lyser gjennom snøen. Skikkelig julestemning. 96 pakker henger klar på kalenderen. Har vært ute å måkt masse snø allerede. Jo, det er deilig at det endelig er desember. Det er en koselig tid denne adventstiden. Også er det bare noen dager til sola snur og det går mot lysere og varmere tider ;o)
*ale* Skrevet 1. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. desember 2007 Himmel og hav.. Jeg som synes det er mye med 48 gaver,,,hehe...
camilla^ Skrevet 1. desember 2007 #4 Skrevet 1. desember 2007 Morgenen startet alt for tidlig her. Tre unger i senga i natt, og alle søyt og tøyt, bein og armer over alt. Så fant senga til ungene istede etterhvert. Og vips våknet jeg halv åtte. Så nå er det vasket opp, rundstykkedeig er satt. To unger sitter i sofaen under tepper, og venter på at det skal bli varmt. Fyrt i peisen så begynner å bli varmere nå. To unger ligger fortsatt i senga med gubben og snorker, tette neser er litt hyggelig å høre på også. Men jeg må finne frem julekalenderen, som jeg ikke fikk sydd helt ferdig igår. Mangler opphenget. Og pakkene ligger inderst i skapet, på rommet der de sover... De overlevde de to i sofaen, å vente på kalenderen litt heldigvis... hehe
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 1. desember 2007 #5 Skrevet 1. desember 2007 Her er det bare jeg og sønnen som er våken, pappaen i huset sover enda.. Junior sitte i go stolen, spiser ristet brød med brunost og ha kakao til, jeg sitte i sofaen... Ikke noe advent er oppe enda, det tar vi i ettermiddag eller på formiddagen i mårra.. Men adventspakke skal han få etterpå.. Her er det puslespill i kalenderen idag..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå