Gå til innhold

Endelig er desmber her! :D


puusekatt

Anbefalte innlegg

Er nesten litt i sjokk over at det allerede er desember. Syns jo dagene bare snegler seg av gårde, men samtidig så har det gått utrolig fort.. er fantastisk å tenke på at man blir mamma når som helst :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jippi endelig vår måned!!! Gleder meg veldig jeg også, men er utrolig skummelt og.... Har grudd meg til fødselen hele veien, og kan ikke si jeg gruer meg noe mindre av at det plutselig ble desember!

 

Her er ihvertfall formen knall, og jeg skal pynte til jul i dag :-D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var endelig måneden kommet!!! Etter planen skulle ALT være ferdig i dag. Det meste står igjen... Har håndverkere på den kommende storesøsters soverom, så det skjer hvertfall noe. Husrengjøringen må mannen ta, og han er på jobb for å tjene penger :o) Julepynten har ikke falt meg inn å gjøre noe med enda. Men har vasket alle klærne til lillesøster da :o) Men foreløpig ligger seng og dypvogn på loftet. Vet ikke helt når jeg skal få hentet det hos svigers....

 

Ting går sin gang. Jeg håper jeg klarer å bevare roen framover også....ellers så synes jeg synd på mannen min. Det er han som må takle mine stressfylte hysteriske utbrudd.... akkuratt som Minni Mus når hun blir skikkelig sur (bla bla bla bla og masse gestikulering) :o)

 

Det er fantastisk å tenke på at det kun kort tid igjen. Selv om jeg egentlig er mest innstilt å vente på januar. "Alle" sier jeg må knipe igjen til nyttår.... vi får se om det er noen av oss damene her inne på bim som føder nyttårsbabyen - spennende :o)

 

Lykke til med innspurten :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...