Gå til innhold

Panikk! hjelp trengs!!!

LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle bruke samme kalender som i alle år, men så viser det seg at den takler ikke tyngden lengre, nesten helt utslitt. Så har tatt en nødlsning med èn pakke til i morgen, men så må jeg ha ny til søndag. Noen idè om hva jeg skal finne på? Er ikke så enkelt å komme seg på shopping herfra, så tenker jeg kanskje må til med nål og tråd.. Vil ha en med tall på, ellers ingen kriterier.

Linker? Tips? Mnster? Bilder?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mayaya, skal du hjelpe henne,eller?

Skrevet

Veeel..... Min erfaring er at det går ikke sååå fort :-p Håper å bli ferdig til julaften jeg .. Hehehehe

MEn mye som kan brukes som kalender da! Putt alle pakkene oppi ei julestrømpe, feks.

Skrevet

Fant et super tips lenger ned her! Punt en kleshenger og heng alle pakkene på den!

Skrevet

Ja,det hørtes jo skikkelig gøy ut for barna...Jeg foreslår at man i tillegg setter en dorullnisse på toppen.

;o)

Skrevet

Neeeeiiiiiiii!

Boikott alle dorullnisser!

Skrevet

hehe..

Hvorfor ikke ha en stor eske som du pakker inn i fint julepapir.. så lager du hull og der kan pakkene ligge inni evt med band ut der datoen står på..?? Eller ..? hehe.. nattenslangetimer bringer frem dårlig fantasi

Skrevet

Heng alle pakkene rundt dørkarmen =o)

Skrevet

I fjor hadde vi 2 hyller i bokhylla vi, da:p

Skrevet

Jeg må være den dårligste dibmamman...har ikke julekalender,vi..

=o(

Har ikke funnet noen i butikkene her...

Skrevet

Ja,faktisk ;o)

Så modig er jeg!

Skrevet

Jøss. Jaja, det er jo vanskelig å halshugge deg da, du bor jo så langt borte.

Skrevet

Har samme problemet, så vi hengte opp en lapp med kor ho skal leite. Fugl-høgt oppe,Fisk-langs gulvet osv. Så blir det tampen brenner, og jenta vår kosa seg i leitinga i dag.:0)

Skrevet

Vår kalender "knela" også - og siden det ikke er 24 pakker som skal henge, men langt fler - har alle pakkene fått tall i forskjellige farger på seg. Alle pakkene ligger i en stor kurv, og hvert barn har sin farge på tallene. Jakten er i gang... Det var i alle fall stor stas i dag tidlig =)

Skrevet

Den var lur, den med å bare henge lapper med nr på, det tåler den nok. Kalenderen fyller 26 år i disse dager, så er kanskje ikke rart den begynner å bli litt sliten...

Takker og bukker (og nikker og neier!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...