Gå til innhold

Mami87

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser du jobber for Viasat, så måtte bare benytte meg...:)

Når det blåser, regner eller snøer her (skal veldig lite til), så forsvinner signalet på parabolen. Veldig irriterende, så sjelden vi får sett på tv på denne årstiden. What to do?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mister dere ALT av signaler eller kun noen kanaler?

Det er jo det som er problemet med parabol, er det dårlig vær så er det lite man får gjort annet enn å prøve å skjærme for det som skaper uro.

Kjedelig svar, men det er desverre bare sånn det er :-S

Skrevet

Hmm, nå har jeg ikke sjekket _alle_ kanalene, men det er i hvert fall alle de kjente som TV3, alle TV1000, MTV, Disney osv (har den gullpakken). Lyden forsvinner, bildet hakker eller forsvinner helt.

Så kjipt da:/

Skrevet

Det som er er at hvis det KUN er viasat kanaler som slutter å funke (altså ikke nrk kanalene og radiokanalene) så kan det være sirius hodet (det til venstre når du ser inn i antennen) som er stilt inn feil, men jeg vil tro at det kun er pga været desverre, sånne problemer vil det alltid være når man har parabol :-S dritt for dere som ikke får inn tv og dritt for oss på kundeservice som ikke får hjulpet.

Skrevet

Ja, det er veldig dumt. Men tusen takk for svaret skal du da ha:)

Vi skal bygge hus og flytte, så kommer nok da til å gå over til bakkenettet som er der. Holder nok ut til da, hehe!

Skrevet

Ville bare si at vi måtte bytte ut vår boks fordi den hadde gått seg varm. Den sto på om dagen og ofte om natten og når det var tett rundt den ble den varm og da begynte bildet og hoppe og dette bort.. Sendte den på reperasjon til 400 kr, men etter et par mnd begynte det igjen så vi kjøpte ny..!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...