Gjest Skrevet 30. november 2007 #3 Skrevet 30. november 2007 Ah... ok=) jeg har tenkt å studere noe innen økonomi/markedsføring/adm... Men er skammelig usikker på hva jeg skal studere... så hvis du har lyst kan du godt få fortelle meg... hva er forskjellene, hvilke jobber kan man få og hvor har man mulighet til å tjene bra? bachelor eller master?
Gjest Skrevet 1. desember 2007 #4 Skrevet 1. desember 2007 Jeg går på iMente Fagskole. (tidligere næringsakademiet) Markedsøkonomstudiet er ettårig akkurat nå men 2 år neste år tror jeg. Jeg har tenkt å ta operativ ledelse etterpå. (1 år) Da kan jeg vel egentlig ta en hvilken som helst salgsstilling. (noe jeg ikke er intressert i) Stillinger som coach og salgsleder er også en mulighet. Markedsøkonom, markedsansvarlig, innkjøper osv osv. Mulighetene er uendelige dersom man velger rett påbygging. Jeg har ogå lurt på å ta grafisk design, og slik ha den faglige tyngden til å kunne jobbe i reklamebransjen:) Men iMente kan anbefales på det sterkeste. De finnes i Bergen, Drammen, Harstad og Kristiansand, jobber med Stavanger, Trondheim(tror jeg) og venter på tilsvar om godkjenning i Oslo!
Gjest Skrevet 1. desember 2007 #5 Skrevet 1. desember 2007 Og mulighetene for inntekt varierer jo da etter stilling. iMentes tidligere karriererådgiver vil være lur å prate med, kan sende nr til ham på PM om du vil?
Gjest Skrevet 1. desember 2007 #7 Skrevet 1. desember 2007 Ok=) tusen takk for fint svar! det der høres jo ut som noe med gode muligheter! Hvis du kunne sendt meg nr hadde det vært strålende!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå