Gjest Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 fant denne annonsen på finn.no.. har mange ganger vært inne på tanken med og sende klær,leker++ til slike barnehjem. man har aldri vist hvordan.. så nå vurderer jeg på om jeg skal sende alt vi ikke bruker som bare står i boden og støver ned.. deres mening? link: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=11870652&sid=xz11ebasH0Z0768607&WT.svl=Link
Northernlights Skrevet 1. desember 2007 #2 Skrevet 1. desember 2007 Det er jo ingen garanti, men hva om du ringer dama? Snakk med henne, og grav litt. Høres jo kjempefint ut...Og hun sier jo hun kan betale porto.
mayaya Skrevet 1. desember 2007 #3 Skrevet 1. desember 2007 Det er mange sånne organisasjoner som sender også, så det skal ikke være vanskelig å bli kvitt ting nei Personlig tror jeg at jeg ville sendt det med noen som jeg hadde hørt litt om, men hvis det viktigste er å bli kvitt greiene, så har det jo ikke noe å si BTW, på våren er det flusst med plakater om lag og organisasjoner som vil ha ting til loppis, og de henter på døra. Fin ordning. Da kan greiene selges der hjemme, kanskje til noen som ikke har allverdens råd?, og pengene kan sendes til fattigere strøk. hjelp-hjelp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå