HoneyBee <3 Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 Hei Skulle bare si at vannet mitt gikk i morges og har vært på kontroll på sykehuset. Men ingen rier... Sitter hjemme å venter på at noe skal skje. Håper det skjer snart da!! Skal tilbake imorgen på kontroll. Er så spennende nå Vet liksom ikke hva som kan skje de neste timene!!!! Noen med erfaring her inne?! Er litt redd for at jeg blir satt i gang hvis ikke noe skjer i helga...
HoneyBee <3 Skrevet 30. november 2007 Forfatter #2 Skrevet 30. november 2007 Glemte å si at jeg har termin 19 des
kløver Skrevet 30. november 2007 #3 Skrevet 30. november 2007 Hei. Hos meg gikk vannet sånn gradvis (fordi hodet var godt festet) en onsdag morgen. Hadde bare litt regelmessig småvondt de neste par dagene, uten at det påvirket daglige gjøremål i stor grad. Fredag kveld ble jeg innlagt på sykehuset etter en kontroll pga litt høyt blodtrykk. Da fikk jeg beskjed om at jeg kom til å bli satt igang morgenen etter hvis ikke noe skjedde. Men i løpet av natten startet riene ordentlig og kl 04:55 lørdag morgen var min førstefødte ute. :-) Er nok mest vanlig at ting starter av seg selv innen de tre døgnene de venter med å sette igang etter vannavgang. Lykke til!!! Dette blir spennende!
Løvinna79 Skrevet 30. november 2007 #4 Skrevet 30. november 2007 Fikk min første for snart 4 1/2 år siden. 12 dager før termin gikk vannet ca. kl. 1130. Var på kontroll på sykehuset samme dag ca. 1530 uten å kjenne noe. De ville ha meg til obs en times tid pga høyt blodtrykk og innen timen var over var det i full gang. Kjempetette rier og 2102 var han ute. Håper på en reprise! Har termin 16.12 så spent på når noe skjer! Lykke til!!
Afrodite´71 Skrevet 1. desember 2007 #5 Skrevet 1. desember 2007 Da jeg fikk datteren min våknet jeg av svie i magen. Gikk på do, og da gikk vannet. Siden gikk det slag i slag, og 16 laaaange timer etterpå var hun født. Skal ha min 2. nå, og håper på å føde på halve tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå