Gå til innhold

JULEGAVER

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor mye bruker dere på hver enkelt sånn ca?

da tenker jeg på gaver til søsken og foreldre!

ja, og barna deres og samboeren

så lurte jeg på hva dere kjøper til samboeren deres, trenger inspirasjon:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De av mine søsken vi bytter med bruker jeg ca 200kr samme med barna demes 200 per person.

foreldrene mine får en gave sammen til ca. 500kr i år.

I fjor fikk de en gave til 1500kr det kommer helt ann på hva man finner som passer.

I år er det mannen min sine foreldre som får dyre gaver. Da vi har kjøpt ting gjennom hele året og glemt underveis så når jeg skulle pakke inn var det mange ting. alle med speiell tanke på dem og derfor kunne ikke gis til andre.

Men nå skal vi feire jul sammen dem i år, vi sender dem bare en liten hilsen når vi feirer jul her da de bor på andre siden av jorda og det er for dyrt å sende.

Jenta mi får gave til 150kr av oss i år. Vel med batterier blir det jo nærmere 200kr.

Ho er under året i år og har allt ho trenger så jeg har kjøpt en leke ho kan få glede av. Gavene hennes blir nok litt dyrere etter som åra går.

Mannen min får en gave til 300kr fra jenta vår og han skal jo liksom kjøpe en ting til meg til rundt samme pris fra henne. (men vi får nå se om han husker det da.)

Jeg kjøper ikke til han fra meg i år og han ikke til meg.

Vi skal som sagt reise langt til jul i år så det ble dyrt nok og får være gaven.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...