Truseprinsesse Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 Jeg vil benytte anledning til å ønske dere alle sammen en god adventstid. Håper at dere koser dere i denne førjulstiden. I tillegg håper jeg at alle får en fin prøvetid og at det blir mange positive tester i førjulstiden og også i romjulen. Kanskje ser vi noen resultater på nyåret også? Tenker på dere og håper at vi kan kalle dette den beste adventstiden i vårt liv. Lykke til alle sammen og ta vare på dere selv, og hverandre. Adventsklem fra meg PS! Nå skal jeg se første episode av jul i skomakergata. Hihi.
Høstspire 2011 Skrevet 30. november 2007 #2 Skrevet 30. november 2007 Så koselig innlegg fra deg truseprinsesse! Tusen takk for gode ønskninger, og håper du også får en god adventstid. Masse lykke til med prøvinga di også=) Når var det du skulle teste? Ja, tenk hvis vi neste advent sitter med spira i fanget og ser på jul i skomakergata:) Det hadde vært magisk... Håper virkelig dette blir den beste adventstida i våre liv! Ta vare på deg selv du også! Det må man hvis spira skal sette seg;) Klem=)
Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 30. november 2007 #3 Skrevet 30. november 2007 Tusen takk!! Og i like så Håper virkelig dette kan bli en fruktbar adventstid for oss alle, så blir det skikkelig babyboom i august/september 08 Jeg har i alle fall fått skikkelig julestemning her nå med grantrær med snøfylte greiner som henger ned. Har fått opp adventsstjerner og adventslys i hvert eneste vindu også (jada-jeg sniker meg til litt tidlig) Den tiden her er så koselig altså!! Kos dere nå i førjula da jenter, og prøv å slappe av litt også
Truseprinsesse Skrevet 30. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. november 2007 Jeg skal teste den 12., jeg. Dagen etter siste eksamen. Kunne vel ha testta 11., men uansett hva den viser så vil det forstyrre meg når jeg skal ha eksamen. Hva med deg da? Ååååh. Nå er det snart juuul
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 1. desember 2007 #5 Skrevet 1. desember 2007 Koselig innlegg ja:) fikk et godt smil om munnen:) Skal snikteste den 7. Om d gir utslag den dagen skal vi fortelle d til noen vi skal på julebord me. Ellers så gleder jeg meg til den 12 om ikke tr har komt..IKM den 10/11... Håper eksamenslesingen går som smurt, truseprinsesse:) Og så håper jeg alle ikke stresser for mye mot jul og bare koser seg en masse:) D ska iallfall eg prøve få t;) Nå idag blir d fram me all pynt:) Iallfall d meste av lys:) Kos dåkker masse jenter:)
Venter på 3_de spire Skrevet 1. desember 2007 #6 Skrevet 1. desember 2007 Advent er fineste tiden på hele året!! I dag har det kommet kjempe masse snø her. Har laget snømann, snølykt og akt sammen med barna. Gleder meg til jul!! Håper det blir mange positive tester i de mange hjem fremover!! Ha en super advent alle sammen!!!
Gjest Skrevet 1. desember 2007 #7 Skrevet 1. desember 2007 Hei! Vil bare ønske dere lykke til jeg! Kanskje får dere en liten overraskelse i adventskalenderen? =) God advent og prøvetid, i hvertfall! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå