Gjest Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 Åhhhhhhhhhhhhhhhhhh det er som en drøm! Hun har sovet siden 19 og ikke skreket i hele dag eller kveld, så til henne nettopp og hun lå helt stille å snorket! Hun har grått HVER dag siden hun kom til verden, hele kvelden og halve natta. Det er helt rart å ha det stille her. Håper det er slutt på kolikk nå, uansett, denne kvelden trengte jeg=) Hun er 13 uker i dag!
Gjest Skrevet 30. november 2007 #2 Skrevet 30. november 2007 AH så deilig! det fortjente du virkelig...
Julie Angelica:) Skrevet 30. november 2007 #3 Skrevet 30. november 2007 Det var nok deilig ja:) Skjønner deg kjempegodt. Man går omtrent på veggen til slutt og vet ikke hva godt man kan gjøre for dem til slutt. Håper dette varer både for deres og jenta sin del:)
Gjest Skrevet 30. november 2007 #4 Skrevet 30. november 2007 Takk=) Det som er ille er at jeg føler jeg ikke kjenner henne, hun har bare hylt og hatt vondt stakkars. I dag har hun smilt som en sol, og lo så søtt når jeg kilte henne på haka =) Åhhhåååå så søt og god hun er !!! Hvis dagen i morgen blir så rolig da blir jeg fra meg av glede!
* 5 om dagen * Skrevet 30. november 2007 #5 Skrevet 30. november 2007 så flott da...det trengte du nå :-)))) håper at det holder seg, og at hun er kommet over kolikken. *krysser fingrene for at alt det vonde er over*
barn_3 Skrevet 30. november 2007 #6 Skrevet 30. november 2007 Husker den følelsen godt:) mi jente gråt også mye, jeg dro til kiropraktor med henne og hun og fikk laser -behandling. Nytt barn etterpå. Krysser fingrene for at det er slutt på gråtingen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå