♡prins07 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ prinsesse08♡ Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 Jeg har et bilde der jeg gjerne vil fjerne misfarging på tennene.. Men jeg får det jo ikke til!!!! Noen som kan hjelpe? Da vil jeg bli kjempegla!! ))
♡prins07 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ prinsesse08♡ Skrevet 30. november 2007 Forfatter #2 Skrevet 30. november 2007 Ingen?
♡prins07 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ prinsesse08♡ Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. desember 2007 Fremdeles ingen???
Gjest Skrevet 2. desember 2007 #4 Skrevet 2. desember 2007 Bytt overskriften din til Photoshop. Adobe er mye mer enn bare bildebehandling. Jeg kan Acrobat godt, og et par tre mindre kjente Abobeprogrammer, men er elendig i Photoshop.
lemontree Skrevet 2. desember 2007 #5 Skrevet 2. desember 2007 Jooda, men her må du være stødig og tegne litt: (går ut fra at det er photoshop du jobber med): Velg lassoverktøyet (klikk på lassoen og hold nede litt, så ser du flere verktøyer å velge mellom, jeg ville tatt den som har en litt kantete lasso) og klikk deg rundt området du vil endre fargen på. Ta små steg, så du får med deg alle kurver og kanter. Zoom deg inn på bildet når du gjør dette, så du får med dg så mange pixler som mulig av den fargen du vil endre. Når du har valgt alt har du to muligheter; du kan enten la denne markeriengen stå og endre fargen rett på bildet, eller du kan velge copy og paste (control c og control v), da får du de bitene du har valgt i et eget lag, slik at når du jobber videre, endrer du ikke bildet under, litt tryggere, og du kan gjøre flere forsøk. Jeg har ikke photoshop på denne maskinen, så jeg husker ikke hvilken av titlene på menylinjen det er, eller hva den heter, men jeg tror det er modify, og under der kan du finne en rekke muligheter til å endre farge, lyshet kontrast osv. Du må nesten prøve deg frem på de ulike skalaene. Gå til slutt bort på layers-ruta (til høyre på skjermen, som regel) og klikk på pila øverst på ruta, da kommer det frem en meny og der kan du velge å slå sammen lagene. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå