Anonym bruker Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 det ble slutt med meg og BF for et par uker siden. Vi bor fortsatt sammen - til over nyttår - da får vi begynt å se oss etter nye boliger. Han sier han vil prøve å komme videre, og det støtter jeg ham i.... Men han sier at dersom han treffer noen feks i kveld - når han er ute på byen - så går ikke han i veien for å bli med henne hjem etc.... Jeg mener og sier at sålenge han bor i samme hus, så får han jammen ta hensyn og ansvar for oss som bor her... For det første blir jeg jo bekymra for ham dersom han ikke har kommet seg hjem - har det skjedd noe??? For det andre - ungene.... Jeg mener også at han kan klare å holde seg mer enn til nå, tenke seg litt om og finne seg sjæl... Bearbeide dette med oss litt.... Hva han vil gjøre og ikke gjøre er ikke opp til meg, men værsågod start ditt nye liv når du er alene, ikke når det berører hele familien! er noen enige med meg, eller er det jeg som er teit!!??
Hot Midget ! Skrevet 30. november 2007 #2 Skrevet 30. november 2007 Det er i mine øyne han som er "teit"....Men han er mann...Og dem er seg selv lik;)...Som oftest finner dem seg ny dame altfor fort, mens vi kvinner trenger LITT mere tid til å komme over livet som har vært og bearbeide alle gleder og sorger det har innebært.. Sånn egentlig har han vel rett til å gjøre hva han vil når dere ikke er sammen, men selvfølgelig ikke dra med nye damer hjem i -deres- hus. Men hva han driver med utendørs har du jo faktisk ikke så mye med lengre...Kjipt men sant..
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2007 #3 Skrevet 1. desember 2007 Jeg syns egentlig at han burde ta hensyn. Men når jeg tenker meg om så har jo jeg gjort akkurat det samme.... Jeg traff en fyr og ble med han hjem mens vi fremdeles bodde sammen... (finner anonym knappen). Men har levd i et dødt forhold i tre år (og da mener jeg dødt, null sex, klining eller klem det siste året) og var planlagt at jeg skulle overnatte hos søsteren min den natten. Så han fikk aldri vite noe likevel... Ville aldri sagt noe til han eller gjort det bevisst....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå