juddellihuddelli Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 Jeg tror jeg har komt i skade for å slette det som gjør at man får se flash enheter (vet ikke om det heter det, men bilder, videoer, reklame osv.) på internett. Nå får jeg ikke lastet opp bilder på facebook heller. Har lastet ned adobe og adobe flash men det hjelper ikke. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Vet ikke ellers hvor jeg kan spørre...takk hvis du har giddet å lese dette.
* 5 om dagen * Skrevet 30. november 2007 #2 Skrevet 30. november 2007 java er et program som en må ha på maskinen for å kjøre div ting...har du den ?? ellers så vet jeg ikke.....
juddellihuddelli Skrevet 30. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. november 2007 Ja jeg tror jeg har den, det jeg slettet het flash et eller annet, det var virusprogrammet mit som "advarte" meg mot den... men takk uansett:)
LivetErEnLek Skrevet 30. november 2007 #4 Skrevet 30. november 2007 Du får ta en titt her, er nok noe av dette
LivetErEnLek Skrevet 30. november 2007 #5 Skrevet 30. november 2007 Kanskje legge ved linken også ja ? Litt seint her kjenner jeg... http://www.download.com/3120-20_4-0.html?tg=dl-20&qt=flash&tag=srch
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå