Gå til innhold

Hvor "plasserer" dere ungen(e) på bryllupsdagen????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ungene våre blir 1 år og 5 år i dagene før og etter bryllupsdagen vår i mai. Begge skal selvsagt være med på vielsen, og 5-åringen skal også være med en stund under middagen. Etterhvert blir han hentet av moren til en god kamerat i barnehagen, og skal sove der.

Men lurer veldig på hvor veslejenta skal være? Har all familie og alle venner med på middag og fest... Hmmm, nå ble jeg betenkt. Ikke tenkt så mye på dette ennå....

Hva gjør dere andre? Kanskje jeg kan snappe opp noen tips ved å høre hvordan dere gjør det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svigermor har tilbudt seg å ta dem med seg hjem til seg.

Hun blir ikke så seint og regner egentlig med at de holder ut til 21-21.30 tiden..

De er da nesten 2 1/2 og 3 1/5 år..

Skrevet

Jeg også har slitt litt med dette, og skjønte ikke hvem jeg skulle spørre som ikke skulle i bryllupet.

Barnet må jo være litt vant til å kjennet vedkommende som skal passe h*ne også.

Så meldte venninna til svigemor seg frivillig, og da ble jeg glad!

De har jo sett hverandre en del, men med litt lange mellomrom noen ganger da.

Men snuppis er veldig tillitsfull og enkel å ha med å gjøre, så jeg regner med at det går veldig fint.

Lykke til!

Skrevet

Vi skal ha middagen en plass der vi kan overnatte (er sjøboder eller hotell, har ikke bestemt oss helt for plassen enda) Uansett, vi skal leie et ekstra rom som svigermor og lillegutt kan ha. Han er 2 år da.

Kusina hans skal passe han i bryllupet, men ha svigermor som backup. Når han skal legge seg tar de bare med babycallen. Så skal også kusina ligge der, siden hun legger seg mye tidligere enn oss andre. (12 år)

Skrevet

Vi har han med under vielsen og på mottagelse etterpå, deretter tar en venninne av meg han med hjem til oss for å overnatte her. Nå skal det sies at vi har ett lite bryllup med kun familie, så det ble jo ikke noe problem med å spørre en venninne om barnepass.

Skrevet

Vi hadde inntll for to dager siden same problem og i skal gifte oss om mindre enn en mnd. Da foreslo en av mine beste venninner sin 20 år gamle søster som barnevakt, og heldigvis sa hun ja. Er såååå lettet :-) Hun skal være med under middagen og ha ansvar for lillemann der og så tar hun han med seg hjem til oss når han er klar for køyen. Han er heldigvis veldig tillitsfull og enkel å legge :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...