Gå til innhold

FYYYY FAAN Morten Harket er HEIT!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner det rasler noe sinnsykt i eggstokkene når jeg ser ham!

Da er jeg klar som et egg=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her må jeg bare si: Jeg er totalt uenig!!!

:0)

Skrevet

Isj! Han skal du få ha i fred for meg.

Nå hadde jeg tenkt å skrive noe om hvem jeg likte som du kunne ligge unna, men klarte ikke å komme på en eneste norsk kjendis som jeg synes er hot.

Han finnes sikkert, jeg må bare tenke meg om. Har du noen forslag?

Skrevet

Nei, sorry! Ikke så mange å velge i da....

Skrevet

Jeg liker dem i alderen 35-45. Skal vi se:

Ari Behn- ikke med naboens møkkagreip en gang

Tomas Giertsen - blaut og femi

Kåre Conradi - pen, men uten personlighet

Martin Andresen - for glatt

Kommer ikke på flere kjendiser i den alderen.

Skrevet

De der gutta appellerer ikke noe særlig til meg heller...

Kåre Conradi er vel heller ikke den skarpeste kniven i skuffa heller.... (mtp de lite flatterende bildene han hadde tatt av seg selv...)

Stakkars Mariann sier jeg bare;0)

Skrevet

Tja, jeg kunne ha brukt han til fugleskremsel utenfor da, men noe mer enn det hadde jeg ikke klart=(

Skrevet

nei nei nei nei nei. Jeg blir tørrere enn Sahara når jeg ser han

Skrevet

Kremt................jeg smelter ved synet av Colin Firth jeg da. Det finnes ingen i verden som sender blikk som ham!

Skrevet

Jeg må jo innrømme at han appelerer til at kjekkhetsradaren min skrus på, uten at det nødvendigvis rasler i eggstokkene. Men han kan absolutt klassifiseres som en grisefin kølle, og alder har ingen betydning når man holder seg så godt som han.

Skrevet

Absolutt ikke heit en plass! Han er aaaaaltfor klysete til det!! Yakk!

Stemmer forsatt på Nicolay Cleve Broch......HAN er fin han:-D

Skrevet

den er jeg også enig i....i tillegg til Trond Espen Seim. Smaken er som baken, og det finnes mange bra hunks der ute?

Skrevet

Jeg må bare underskrive på denne: Harket er heitest!

Skrevet

Jeg tenkte paa om det kanskje er noen norske fotballspillere som er HEITE men saa kom jeg paa at det er jo ingen nordmenn som kan spille fotball.

Skrevet

Du tar feil, Jack Sparrow er heitest! Forresten... er krangletreffet kjedelig, eller har damene sendt deg sporenstreks hjem igjen pga den ekstremt intense kroppslukten din? :)

Skrevet

Hvaaaaaaaa..5 minutter på toilen og damene her har det morsomt på min bekostning:-) Ikke kroppslukten vennen, men heller besudlende frekkhet da de hadde tilgang til pcn her på rommet:-) ps..takk for pm..kke bry deg om resten av fakene :-)

Skrevet

Hehe, trodde et øyeblikk du var usedvanlig grinete i kveld ettersom smiley'ene uteble :) Ps... Ingenting å takke for ;)

Skrevet

jeg har sansen for rimi hagen jeg da , kjekk ja=0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...