vi blir 4 :o) Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 ..hadde ryddet i skapene mine, og der var det mange tomme hyller, og noen slunkne med stygge klær eller for små klær.. satt på gulvet med klærne som etter fødslen av lillegutt har blitt for små og synes synd på meg selv.. etter noen minutter kom han inn med et kort han hadde skrevet, et " gavekort" hvor jeg fikk 10.000 til kjøp av ny garderobe!! herlig!!! så i morgen har jeg barnefri og skal ut og fornye meg selv.. noe som ikke er blitt gjort på et år snart.. JIPPPIIIII...
mamma til Rinde,Luna og Storm Skrevet 30. november 2007 #2 Skrevet 30. november 2007 heldigris!!! kos deg skikkelig masse og ha det gøy!!! du aner ikke hvor heldig du er som kan bruke såååå mange penger på klær til deg selv...*sukk* tror det meste jeg har brukt på klær på en gang er max et par tusen...
Marolla Skrevet 30. november 2007 #3 Skrevet 30. november 2007 Så kjekt av han da! Kos deg i morgen! Min mann har kjøpt minicruise til meg på danskebåten. Barnefri til meg også
Gjest Skrevet 30. november 2007 #5 Skrevet 30. november 2007 10 000 til klær!!! Wow! Det hadde holdt til minst 3-4 års klesbudsjett for meg! god handel!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå