Gjest Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 Tror det blir en bra uke for Hayley og Scott, endelig!!!!
Blue Lady Skrevet 30. november 2007 #2 Skrevet 30. november 2007 fikk ikke med meg episoden i går, og heller ikke reprisen i dag, hva skjedde i går? Gleder meg alltid til HomeandAway jeg )
Gjest Skrevet 30. november 2007 #3 Skrevet 30. november 2007 Jeg fikk det ikke med meg i dag, og rekker ikke reprisen på mandag. Hva skjedde i dag? Er vi snart kvitt Amanda-heksen?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 30. november 2007 #4 Skrevet 30. november 2007 Idag: - Tasha møtte en gutt på stranda.. Lucas så dem, og fortalte det til Robbie.. Ho forklarte at det var en kamerat av Dylan som prøvde å legge an på ho.. - Hayley sa ho ikke ville reise til frankrike - Kim og scott snakka på stranda, kim slo til scott - Hayley sa da ho ville dra likevel.. - Hayley, kim og scott på meklingsmøte, Kim stakk ut, sa han måtte tenke, gikk over veien og ble påkjørt..
Gjest Skrevet 30. november 2007 #5 Skrevet 30. november 2007 Hayley og scott vil flytte til Cannes med Noah. Og Kim liker ikke akkurat det, blir ganske så rasende og får en rettkjennelse på at de ikke får ta Noah ut av landet, så de må til mekling.... Hu dere heksa ja, blir jo sammen med han faren til Beth. Tasha kommer jo tilbake igjen med en eller annen hemmelighet. Møter en eller annen fyr på stranda, som hun gir klem til. Noe Lukas får øye på og han og Mathilda sier ifra til Robbie. Men det slutta hvertfall med idag at Kim ble påkjørt da han stormet ut fra meklings-møtet!
mamma til Rinde,Luna og Storm Skrevet 30. november 2007 #6 Skrevet 30. november 2007 heter sønnen til hayley det samme som hennes avdøde sønn? eller er jeg gått helt i surr her? får ikke med meg alle episodene så leser litt her og der....
Blue Lady Skrevet 30. november 2007 #7 Skrevet 30. november 2007 Takk dere ) Hvor har Tasha vært forresten?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 30. november 2007 #8 Skrevet 30. november 2007 Babyen til hayley heter Noah ja, stemmer det =)
Blue Lady Skrevet 30. november 2007 #9 Skrevet 30. november 2007 Ja, samme som hennes avdøde MANN ) Noah
scoobidoo Skrevet 30. november 2007 #12 Skrevet 30. november 2007 ...og da trenger han vel et eller annet organ, slik at det blir oppdaget at Noah ikke er hans sønn... sikkert
mamma til Rinde,Luna og Storm Skrevet 30. november 2007 #13 Skrevet 30. november 2007 hihi..akkurat det tenkte jeg også da jeg så han bli påkjørt..lurer på hva som skjer da..skikkeli trekantdrama det der..;p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå