Allybeen ♂ ♂ ♀ Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 Men kjæresten er fremdeles på båt.. Reiste 11 oktober, har vert hjemmom 1 dag og en helg.. Nå er han visst ganske lei og vil hjem, men må nok bli noen uker frem til jul enda.
lana<3 Skrevet 30. november 2007 #2 Skrevet 30. november 2007 venninna mi er i samme båt som deg he he...hun fikk nettopp vite at det blir ikke no babylaging før i januar for mannebeinet er bortreist i desember midt i eggløsningen.... Hun snakket om kanskje noen piller som kunne forskyve mens eller el slik at hun hadde el når han var hjemme..kanskje noe for deg også....???
Allybeen ♂ ♂ ♀ Skrevet 1. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. desember 2007 Det hørtes jo ganske supert ut! Hehe! =) Men mitt problem er at jeg i tillegg har laaaaange uregelmessige sykluser.. så aner ikke når EL kommer. Håper jo den kommer mens han er hjemme, men kan også gå så lang tid at han kanskje er reist ut igjen på båten. Frykteli kjedeli dette her!! Lyst å ta EL tester for å, men da må jeg jo teste hele tiden.. blir dyrt!
lana<3 Skrevet 1. desember 2007 #4 Skrevet 1. desember 2007 Ser at de her inne som har hatt lange eller korte sykluser har lykkes med akupunktur og fotsoneterapi...har du prøvd dette?? Har selv litt problemer med hormonene så har begynt på en ny mirakeldrikk denne mnd som skal hjelpe på det...så har store forventninger denne mnd... Jeg bestiller slike billige tester hver mnd og tester med dem...får jeg sterkt utslag så dobbelsjekker jeg med cb digital.... Hva med å begynne å tempe?? Da får du jo en formening om hvor du er henne i syklusen, og hva med å skrive ned når du fikk mens hver gang slik at du ser etterhvert hvor lang syklusen din er.... Hvis du spør spesifikt inne på forumet her hvordan man kan få lange sykluser til å bli kortere og hvordan finne ut når man får el i disse syklusene tror jeg du vil få mange gode svar fra mange som er i din situasjon.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå