Anonym bruker Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 Jeg er en smule overvektig, ikke smellfet, men har litt mage. Lurer på hvordan magen min vil se ut etter hvert.. Vil den "jevnes ut" og bli sånn fin gravidmage, eller kommer jeg til å ha gravidmage med det lille over jeg har nå utenpå?? høres sikkert dumt ut, men jeg lurer litt på det...
Anonym bruker Skrevet 30. november 2007 #2 Skrevet 30. november 2007 Har det som deg, og nå er jeg høygravid med en nydelig rund gravid mage!
Linaria Skrevet 30. november 2007 #3 Skrevet 30. november 2007 gravidmage med det du har utenpå... det kommer til å ta litt lengre tid før folk ser at du er gravid- eller hvertfall før de våger å spørre om det. De kommer til å være redd for å såre deg i tilfelle du bare har lagt på deg litt :-) Er litt i tyngste laget selv forresten. Jeg er i uke 18. Jeg ser og kjenner det selv at magen har vokst, men bare ei har våget å kommentere det, og hun visste allerede at jeg var gravid...
Linaria Skrevet 30. november 2007 #4 Skrevet 30. november 2007 Åja, anonym over meg har rett. Kusina mi er tyngre enn meg, hun fikk likevel fin mage :-)
Anonym bruker Skrevet 30. november 2007 #5 Skrevet 30. november 2007 ok.. for jeg har ei venninne som er omtrent like høy som meg, men hun er en del tyngre, og hun er i 25 uke nå og ser bare tykk ut egentlig:S har begynt å ut å gå turer da;)
zadine Skrevet 1. desember 2007 #6 Skrevet 1. desember 2007 Er i uke 17 nå.....og noe overvektig kan man si. Magen min ser veldig gravid ut. Ser ut som om jeg har kommet lenger enn jeg har. Men så er dette nr. 2 da. Jeg har nok litt som er utenpå den gravide magen også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå