heisand? Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 jeg var sykemeldt de tre siste ukene før mammapermen begynte og fødte tre uker før termin
Gjest Skrevet 30. november 2007 #2 Skrevet 30. november 2007 Med storesøster blei eg sjukemeldt i uke 24, pga bekkenløysning. Og med lillesøster blei eg sjukemeldt i uke 15 for det samme. Blei laaangt svangerskap det. Kunne nok jobba om jobben min hadde gidda å funne noko anna til meg. Venninna mi som jobber samme plass, fekk anna arbeid. Me gjekk gravide sammen begge gangene....
~sjiraff~ Skrevet 30. november 2007 #3 Skrevet 30. november 2007 Første svangerskap var jeg sykemeldt i 8 uker pga ekstrem svangerskapskvalme. Gikk ut i permisjon 10 dager før jeg fødte, kunne ha jobbet lenger ) Denne gangen brukte jeg 1 uke egenmelding og 2 1/2 uke med sykemelding før jeg gikk ut i tre uker ferie. Var heller ikke på langtnær så dårlig som sist. Skal jobbe frem til 2 uker før termin denne gangen.¨ Må legge til at jeg ikke har noen fysisk krevende jobb.
LindaKristin1980 Skrevet 30. november 2007 #4 Skrevet 30. november 2007 Ble sykemeldt i uke 14 pga bekkenløsning, og var sykemeldt resten av svangerskapet... Ble lenge og vente ja
heisand? Skrevet 30. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. november 2007 hvordan merkes bekkeløsning?
Gjest Skrevet 30. november 2007 #6 Skrevet 30. november 2007 Jeg var 100% sm i ei uke omtrent midtveis i svangerskapet. Da maktet jeg ikke mer, for da hadde jeg bare kastet opp og kastet opp helt frem til da. Hadde tapt endel vekt også. Men når jeg fikk ei uke å komme meg på gikk jeg tilbake til jobb igjen, men ikke i full stilling. For det var trasig å ha en jobb med masse stress og gåing, når man ikke har nok mat i kroppen, og i tillegg spyr opp det man får i seg. Så jobbet jeg sånn frem til 2 uker før permisjonen startet, da hadde jeg så mye vann i kroppen at jeg følte jeg skvulpet når jeg gikk, i tillegg til dårlig form og bekkenløsning.
LivetErEnLek Skrevet 30. november 2007 #7 Skrevet 30. november 2007 Med første var jeg ikke sykemeldt i det hele tatt, gikk ut i permisjon 3 uker før termin og fødte 5 dager over. Med andre var jeg mer eller mindre gradert sykemeldt fra uke 8 og utover pga kvlame, høyt blodtrykk, bekkenløsning osv. 100% sykemeldt fra uke 34 og fødte 15 dager over termin. Et laaaaaangt svangerskap *sukk*
LizzyG Skrevet 30. november 2007 #8 Skrevet 30. november 2007 Ble sykemeldt de 3 siste ukene før permisjonen startet.
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 30. november 2007 #9 Skrevet 30. november 2007 Blir litt anderledes for meg som er student...men jeg sleit jo mye med kvalme med snulla, og da var jeg sykemeldt hele vårsemesteret 06.
Gjest Skrevet 30. november 2007 #10 Skrevet 30. november 2007 Jeg var 50% sykmeldt i to uker før svangerskap permisjonen starta, og fødte 9 dager etter siste dag på jobb. Men jeg hadde et veldig greit svangerskap å da
Gjest irismor Skrevet 30. november 2007 #11 Skrevet 30. november 2007 Var sykemeldt fra uke 8. Kastet opp 5-9 ganger om dagen, fikk ikke i meg næring i det hele tatt. Og i uke 13 kom bekkenløsningen for fult så de ble et langt svangerskap.
sveis Skrevet 30. november 2007 #12 Skrevet 30. november 2007 Har aldri vært sykemeldt... hverken før, under, mellom eller etter mine to svangerskap.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå