mammagull&prinsessa_i_magen Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 huff sliter mye med leggkramper for tiden... har vært 2 ganger allerede idag... blir gal jeg... vet jo ikke hvor jeg skal gjøre av beina mine.. hadde jeg hatt øks liggende her hadde jeg gått løs med den hihi noen som har noen gode råd til meg??!!?
isabell Skrevet 30. november 2007 #2 Skrevet 30. november 2007 sliter med det samme. jeg var hos legen i dag og fikk da beskjed om å spise magnesium, det skal hjelpe. Et veldig gammelt kjerring råd er å spise en banan før man skal legge seg, spes hvis krampene kommer om natta, slik det er hos meg.. men magnesium skulle hjelpe..
#Aurora har tre gutter# Skrevet 30. november 2007 #3 Skrevet 30. november 2007 Uff og uff...er vel helt vanlig og få de når man er gravid.Husker jeg våknet et par ganger sist jeg var gravid men heldigvis så greide jeg å komme meg opp og stå på fotene og slappe av får de sikkelig satte inn.Har vel ikke så mye råd til deg nei.
maya80 Skrevet 30. november 2007 #4 Skrevet 30. november 2007 Det er ganske vanlig. Jeg har så vitt begynt å plages av det, å det er vanvittig vondt. Det viktigste er å strekke det ut gjerne presse foten mot noe eller få reist seg opp å satt foten i gulvet.
Silkemage Skrevet 1. desember 2007 #5 Skrevet 1. desember 2007 Au au! Det er drit vondt. Våknet av det i morges. Hadde det hver natt på slutten av forrige sv.skap, så denne gangen skal jeg prøve noen kjerringråd ja. Har vondt i leggen ennå jeg, stiv i muskelen.
lillespiren2:) Skrevet 1. desember 2007 #6 Skrevet 1. desember 2007 Hei jeg våkner også om natten og har kramper i leggene, noen her inne fortalte meg at det kan være tegn på for lite inntak av kalk. Høres egentlg fornuftig ut, med tanke på at jeg har melkeallergi! Noen råd er å ta mere kalcium, og blant annet å strekke ut i leggene før man legger seg om kvelden. jeg har prøvd d, og det har fungert for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå