en-to-tre Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 de har ikke den svarte hardbagen til TFK vognen lenger... Er det andre steder i utlandet jeg kan bestille da??
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 30. november 2007 #2 Skrevet 30. november 2007 Oj...har de slutta med den eller? Kan du ikke kjøpe brukt på finn.no eller noe? Aner ikke hvor de har den i utlandet, selv bestilte jeg fra babyjungle tidligere i høst.
en-to-tre Skrevet 30. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. november 2007 står at de ikke har den, men at de har en annen type som er lik... men jeg vet ikke, hadde bestemt meg for at jeg skulle ha akkurat denne, og da SKAL jeg ha den:) Typisk...
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 1. desember 2007 #4 Skrevet 1. desember 2007 På babyplaneten har de den da. babyplaneten.no. De har den sikkert på Barnas Hus også. Men i utlandet er jeg mer usikker. Du kan jo google den da.
Kahbean Skrevet 1. desember 2007 #5 Skrevet 1. desember 2007 Hvorfor ikke bare kjøpe Quax hardbagen da? Den er jo omtrent den samme lell og passer til TFK vogna. Det ville jeg gjort... eller velge en annen farge. Sparer jo masse ved å kjøpe på babyjungle
en-to-tre Skrevet 1. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 1. desember 2007 ja, sant det... Men hva er egentlig forskjellen på quax hardbagen og den vanlige da?? Må jo være en forskjell???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå