Gå til innhold

Hvor mye betaler man barnevakt for 4 timer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er på lørdagskvelden...

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Kommer ann på hvem barnevakten er.

Mine barn skal sove borte i morgen, dog hos 2 forskjellige. Har ikke tenkt og betale de noenting, og de forventer heller ikke og få betalt. Er familie da :)

Skrevet

Det er søskenbarnet mitt...

Skrevet

Ifølge diskusjonen som var her for noen dager siden ang. betaling av barnevakt bør du betale 120 kr timen, pluss taxi hjem, OG godteri og eventuelt en film.

Spør du meg er det nok med godis og et par hundre kroner.

Er jo ikke akkurat så veeeeldig slitsomt da?

Jeg for min del vil ikke ha betaling i det hele tatt når jeg er barnevakt, og det har jeg ikke ønsket siden jeg ble "voksen". (17-18 år eller noe?)

300 tror jeg var maks da jeg var barneakt, og det er MYE penger for en tenåring. Er barnevakten eldre enn det synes jeg ikke betaling er nødvendig, for da handler det seg om å gjøre en tjeneste for hverandre.

Da gir man heller en liten gave eller blomster og vin e.l. en gang det passer seg.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg har sitti barnevakt for mine kusiner maaaaaaaaaange ganger, og har sjelden fått noe mer enn en pose potegull og en brus. Og jeg har ikke forlangt noe heller! :o) Holder sikkert i massevis!

Det er forøvrig tanta mi som skal ha eldstesnuppa i morra (mammaen til de jeg har sitti barnevakt for), og hun skal ha med snuppa avgårde på masse greier, men forventer ikke betaling av den grunn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...