1stor1liten =) Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 tenkte jeg skulle laste ned og lage en cd som er gøy for snuppa (2 1/2 år) og meg da det er så typisk at jeg ikke kommer på hvem eller hva sangene heter
nassenøff Skrevet 30. november 2007 #2 Skrevet 30. november 2007 Jeg elsker julesanger! Her er de jeg liker: Norske: Julekveldsvisen Musevisa Jeg så mamma kysse nissen Nå tennes tusen julelys (Synes denne er finest på svensk egentlig) Det snør, det snør tiddelibom Sangen til julestjernen Jeg er så glad hver julekveld Rudolf er rød på nesen Snømannen Kalle Det lyser i stille grender Deilig er jorden Glade jul På loven sitter nissen Hei hå - nå er det jul igjen Barndommens jul Jeg synger julekvad Ledet av en stjerne En stjerne skinner i natt Julekveld i skogen Spikke, sage, lime, banke med per asplin Romjulsdrøm Marias guttebarn O jul med din glede O helga natt Bjelleklang Engelske: White christmas All i want for x-mas is my two front teeth Santa baby Mary's boychild Sleigh ride Rockin around christmas three Wonderful christmas time Santa claus is coming to town Jinglebells Happy x-mas (war is over) Silent night Hark the herald angels sing Let it snow We wish you a merry christmas Have yoyrself a merry little x-mas Winter wonderland O holy night Baby its cold outside I saw mummy kissing santa claus Fairytale of New York Christmas time It's christmas time again When you wish upon a star The christmas song Do they know it's christmas? Christmas in New Orleans Det var disse jeg kom på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå