Gå til innhold

Julekalenderhelvetet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det tok to timer, to kopper kaffe, to baileys og en hel del banning, men så var det gjort. 24 passe pent innpakkede presanger henger nå på julekalenderen. Mon tro om ikke det blir sjokokalender neste år?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gang det med tre og så har du oss.

Men nille har sånne søte poser med nisser på. Og klistremerker med dato. Gjør livet mye enklere.

Skrevet

Godt jeg ikke har mer enn en (inntil videre i allefall). Jeg har faktisk sånne poser, men hadde noen gaver som var for store til posene, så da valgte jeg å kjøre selvinpakket på hele driten. Hva slags gaver har du hvis du skal ha kalender til tre + ha plass i posene?

Skrevet

sjokolade, smurfedrops, smarties osv. Tror ikke gutta på ti ville hatt pussegummi og hårstrikk og tror ikke lille troll på to ville hatt noe annet enn brødrene om de fikk sjokkkis. (hun får ikke smurfedrops)

Skrevet

Ok, skjønner. Altså er det noen fordeler ved å ha en. Ingen storebrødre eller -søstre å sammenligne seg med.

Skrevet

Sant. GÅ for enebarn. Mer enn en er bare mas. Eller ti år i mellom dem. Det er ikke så verst.

Skrevet

Man skal høre på en trebarnsmor i slike saker.

Skrevet

To år i mellom er oppskrytt tull i alle fall.

Skrevet

Så da har du prøvd begge deler? Både to og ti år mellom?

Toget for to års mellomrom har nok gått for lenge siden for oss.

Skrevet

Jeg har valgt julekalender med luke å åpne som viser ett bilde. Hun er 3.5 år.

Overlever jeg eller kommer hun til å myrde meg mens jeg sover, fordi hun ikke fikk pakke kalender eller sjokolade kalender? Er litt i tvil her.

Hun gleder seg stort til i morgen da første luke åpnes. Er jeg heldig så er hun storfornøyd helt frem til mandagen, da hun hører hva alle de andre i barnehagen får...

Jeg lever farlig.

Skrevet

Du får rapportere om hvordan det går.

Skrevet

Jepp.

Hvis jeg er i live, mulig jeg får tredd hele julekalenderen ned gjennom halsen eller hun hyler så høyt at trommehinner sprekker.

Gir tilbakemelding, hvis mulig ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...