'utakknemlig bitch' Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 Noen som vet om noen internettsider som selger dette?
Gjest Skrevet 30. november 2007 #2 Skrevet 30. november 2007 Kommer an på hvilket sete du skal ha til? Jeg vet til Mutsy og Maxi Cosi...
Trine & co Skrevet 30. november 2007 #3 Skrevet 30. november 2007 Her i forrige uke leste jeg ett inlegg her inne om at man ikke bør ha noe i setet til babyen, ikke poser eller tykke vinterjakker heller. Har noe med at hvis det skule skje en ulykke, er barna utsatt for mer, og at selen kan skjære gjennom buken ol. Var noe sånt noe, men jeg finner ikke igjn det inlegget akkurat nå.
Gjest Skrevet 30. november 2007 #4 Skrevet 30. november 2007 Trine og Johannes, for noe TULL. En setepose er laget til setene, den er tilpasset selene osv. Ikke spre skrekkpropaganda uten mer belegg enn en eneste avisartikkel
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 30. november 2007 #5 Skrevet 30. november 2007 det kan ha vært meg som har "spredd skrekkpropaganda". Men det var ikke det som var formålet, formålet var å komme med informasjon som BILSTOLPRODUSENTENE har sagt til meg, og jeg velger å stole på de, siden det er de som faktisk har best peiling. Jeg, eller de sier ikke at de posene nødvendigvis ER farlige, men de har ikke vært med i noen tester som motbeviser at de er farlige. På en annen side er det ifølge dem, og ambulansepersonell bevist at folk har dødd pga for mye klær på seg. bilstoltestene gjennomføres når dukkene har t-skjorte på seg. tror du ikke det blir litt annerledes når barnet har bobledress eller lignende på seg?
'utakknemlig bitch' Skrevet 30. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 30. november 2007 Det er til maxi cosi
*Joa* Skrevet 30. november 2007 #7 Skrevet 30. november 2007 Husk bare på at posen må være godkjent for slikt bruk. Det er en grunn for at man ikke må finne på å sy egne trekk til bilstolen. Det har bl.a med brannsikkerhet å gjøre. Tenk også på hvordan barnet blir sittende med stor pose og klær på. I enkelte stoler kan det bli trangt og kaldt, men det er det jo du som ser best. Pass på at beltet ligger riktig i forhold til kroppen:)
Gjest Skrevet 30. november 2007 #8 Skrevet 30. november 2007 Jeg kjøpte kjempefin pose på BabyBest,ikke ille dyr heller.
Gjest Skrevet 30. november 2007 #9 Skrevet 30. november 2007 Jeg ville jo tro at når det er seteprodusenten selv som lager posen at den er godkjent for bruk i setet og at de uansett neppe ville gått ut og frarådet folk å kjøpe deres eget produkt...
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 30. november 2007 #10 Skrevet 30. november 2007 denne produsenten selger en type bilstolpose, og det er den eneste som er godkjent i test. maxi cosi sin er ikke. det er en annen produsent en de som lager maxi cosi jeg har snakket med.
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 30. november 2007 #11 Skrevet 30. november 2007 Jeg har kjøpt et pledd med "bein" som kan kneppes opp i siden for seler i bilstol eller bæreselen. Supersmart! Jeg kjøpte min på angelbaby.no.
Gjest Skrevet 30. november 2007 #12 Skrevet 30. november 2007 Disse er søte da;-) http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=11729632&sid=xz6fdbCm_vp446725&WT.svl=Link Ellers har du disse; http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=11706736&sid=xz6fdbCm_vp446725&WT.svl=Link http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=11505960&sid=xz6fdbCm_vp446725&WT.svl=Link
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå