Gå til innhold

Når avføringen ikke er rund

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan en fast avføring som ikke er helt rund være formet av hemorroider? Kan hemorroider forme avføring eller er det kun svulster som gjør det??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, det har jeg aldri tenkt på...

Pleier man å ha helt rund avføring??? Så lenge du ikke har smerter eller koagulert blod i avføringen, er det neppe noe å bekymre seg for...

Skrevet

Når du ikke har løs mage, men vanlig fast avføring, så pleier bæsjene å være temmelig runde ikke sant (unnskyld at jeg skriver bæsj som er barnespråk, men jeg sier at en spade er en spade). Bare se i grøftekanter der det kan ligge hundebæsj av og til, sånne bæsjer er runde, de er ikke flate eller kantete.

Skrevet

Avlange er vel mer rett ord. Sauer har tilnærmet rund bæsj.

Hvorfor er du så opptatt av spy og bæsj egentlig, nøffemor?

Skrevet

Geiter også. Må bare tilføye at jeg ikke studerer bæsj!

Skrevet

Noen har tydeligvis fått en "spade" litt for hardt inn i bakhodet!!!

Skrevet

Jeg har opplevd at om jeg har hard og treig mage, så er ikke avføringen rund. Kan være litt sånn klump på klump om du skjønner. Plages du med treig mage?

Skrevet

Hvis bæsjen er "blyantformet", altså så tynn å avlang, er det ofte et tegn på sykdom i tarmen, svults bla.. Men ellers kan den sikkert ha mange fasonger, hehe.... Hvis den er veldig hard, kan den være klumpete, men avlang og rund er vell det mest normale, hehe...

Skrevet

hockeymom:P skjønner hva du mener...

forresten, visste ikke at man pleide å se på bæsjen sin hvem konsistens den har jeg... litt unormalt for min del... hehe

Skrevet

Vel, nå har detvel aldri vært normalt å forakte og fordømme andre mennesker bare fordi de ikke har tro på naturmedisin eller foretrekker å kaste opp i stedet for å være kvalm når man er syk. Vil heller ikke tro det er normalt å studere spy, bæsj eller andre relativt ekle ting som kommer fra kroppen.

Trodde et lite øyebilkk at det var bare jeg som ikke helt klarte å ta nøffemor seriøst her. *fnis*

Skrevet

kan ikke annet enn å le jeg snuppa :):)

og for å ikke folk skal misf.ler jeg ikke AV noen, men av NOE :)

eller hva hockeymom :P:P:P

men klarer ikke heeelt å ta slike ting like seriøst som allt annet :)hehe

Skrevet

Nei etter å ha lest nok innlegg fra denne frøkna blir det litt vanskelig å ta det seriøst etter en stund :)

Har du ikke msn lenger vicky?

Skrevet

jo men den ligger på den andre brukeren inne på dataen som kun E har passord på... hehe :P savner det litt innimellom, men glemmer å fikse det bare :(

Skrevet

Er jo bare å laste ned det da. msn.com eller msn.no :P

Skrevet

da trenger jeg også passordet hans... hehe... :) for hans brukerprofil er administrator ettellerannet :P:P

nå skal jeg dra og hjelpe robert med å julebordet :P skal søren meg snike til meg julemat fra kjøkkenet.. haha :)

ha en fin kveld vennen :)

og hils lillegull og storegull... hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...