sniiki-mamman til Thea& Elias Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 Jeg er ute etter å finne ett sted på nettet hvor man kan lage julekort med flere bilder på.. Har vært på kortshop.no men der fikk jeg ikke sett layouten, så lurer på om det finnes flere steder man kan få det? Takknemlig for svar :-)
XXIII.VI.MMVI * XXI.XII.MMVII Skrevet 30. november 2007 #2 Skrevet 30. november 2007 Jeg skulle akkurat til å si Kortshop.no. HAr kjøpt derfra selv og er kjempefornøyd. Du får tilsendt utkast på mail, så kan du korrigere og rette da. Og de blir ikke laget før du sier i fra!!! Er kommunikasjon via mail, Kjempeservice er det også.. Vet ikke om andre dessverre...
Beama Skrevet 30. november 2007 #3 Skrevet 30. november 2007 www.vistaprint.no Hos kortshop får man tilsendt layouten og må godkjenne den før kortene trykkes;)
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 30. november 2007 #4 Skrevet 30. november 2007 Jeg kjøpte også på kortshop. Er kjempefornøyd, men syns kanksje det var litt dyrt.
Lillegull,2 på jorden,1 engel Skrevet 30. november 2007 #5 Skrevet 30. november 2007 optimalprint.no Disse blir ikke trykket på fotopapir da, men på glanset papp. Men de er kjempefine!!!! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå