vipsen*en av hver* Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 Heisann.. alle vet jo at gravide får litt tregere magen enn ellers.. Etter jeg begynte å spise 4 svisker til frokost hver dag går det av seg selv.. Går 1-2 ganger på do HVER dag.. Så det er å anbefale.. Før kunne det gå 2-3 dager mellom hver gang..
BlåklokkaVest Skrevet 30. november 2007 #2 Skrevet 30. november 2007 Spiser du sviskene slik de er? Eller legger du dem i vann først? Har smakt sånne "SunSweet"-svisker, de er bare helt fantastiske!!! Har ikke likt svisker før jeg smakte dem faktisk. De er mye saftigere enn dem jeg har smakt før, og smaker friskt og godt. Har ikke tenkt på at de kan hjelpe i graviditeten..... Sikkert et poeng å spise dem på morgenen før en spiser noe annet. Mener å ha lest at en bør spise "forløsende" matvarer på tom mage for å få best effekt :-)
vipsen*en av hver* Skrevet 30. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. november 2007 Jeg spiser dem rett fra boksen.. sånne sunsweet svisker.. det har hjelpet meg, ikke er det noe spesielt hard avføring heller..
BlåklokkaVest Skrevet 30. november 2007 #4 Skrevet 30. november 2007 Høres bra ut! Tusen takk for tipset, det trengs!!!! Da blir det handling av SunSweet-svisker i morgen :-)
tri smi kinisiri Skrevet 2. desember 2007 #7 Skrevet 2. desember 2007 Kan man svelge sviskene hele? Har det samme effekten? Orker ikke tygge de!!
Ventet på nr 2 og 3 Skrevet 2. desember 2007 #8 Skrevet 2. desember 2007 Svisker er super, og hvis du blir trett på dem kan du prøve tørkede aprikoser - går veldig bra det og!
Ventet på nr 2 og 3 Skrevet 2. desember 2007 #9 Skrevet 2. desember 2007 Glemte å skrive pærer også! De setter også sprett på magen!
Ventet på nr 2 og 3 Skrevet 2. desember 2007 #10 Skrevet 2. desember 2007 Hodet er ikke helt med idag - FIKEN er også helt topp og enkelt å finne i butikken så her i juletider :-)
Fullrulle86 Skrevet 2. desember 2007 #11 Skrevet 2. desember 2007 tusen takk for tips hehe... tenkte senest i dag på om det fantes noen hjelp ut i verden der hehe...
mor.monsen Skrevet 2. desember 2007 #12 Skrevet 2. desember 2007 Plommer og klementiner også... etter at klementinene kom i butikken og jeg begynte å spise 4 om dagen har ting gått av seg selv.
Babyluren Skrevet 2. desember 2007 #13 Skrevet 2. desember 2007 Jeg må bare føye til at spiser du en HEL pakke med tørkede aprikoser så har det motsatt effekt. Fy flate. Tror aldri jeg har hatt så vondt i magen i hele mitt liv. Hadde det bare vært en knapp for å rødme her...
Mony74 Skrevet 2. desember 2007 #14 Skrevet 2. desember 2007 LINFRØ!! etter en heller treg periode....har jeg begynt å ta to skjeer med linfrø blandet ut i litt vann(ellers blir det vanskelig å svelge) hver kveld, og drikker masse vann etterpå. har ikke hatt problemer etter det!
Fruen i huset Skrevet 2. desember 2007 #15 Skrevet 2. desember 2007 Et litt mer usunt alternativ: lakris )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå