Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei, jeg har skikkelig vondt i underlivet de siste cirka 3 uke og bestandig om kvelden. er det "voksesmerter" enda??? hadde ikke noe sånn i første SK min. vil jo ikke bli hypernervøs. så er noen noen som har samme??? pluss at jeg er fremdeles kvalm av og til når jeg ikke spiser hver annen time. skal ikke det slutter snart også????

takknemlig for alle svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg gikk med nr 2 var jeg kvalm helt til rundt 6 mnd..... Ikke for å ta motet fra deg, men det kan vare en stund. Jeg har også smerter i underlivet nå. Både i "greiene" på grunn av bekkenløsning (gjør vondt fra nederst i bekkenet og frem til symfysen), og nederst i magen pga ligamentene som strekkes. Sinnsykt vondt hvis jeg trykker på det! Hadde det ikke noe særlig i andre svangerskap, men i første og nå tredje svangerskap. Har en mistanke om at det kan ha med å gjøre at jeg var flinkere til å ta det med ro i andre svangerskap.... Vet ikke sikkert.... Men hvis du ikke synes det høres ut som noe av det jeg har, og fremdeles blir urolig etter de svarene du får her, så synes jeg kanskje du skal ringe jordmor for å høre hva hun tror. Er ikke godt å gå rundt å vere bekymret.

Skrevet

tusen takk for svaret. jeg også har bekkenløsning i tillegg hva jeg ikke hadde første gang. helt grusomt å få alt på en gang.jeg har en jordmortime på mandag og tenkte også å ta det opp med hun.

Skrevet

hei LMBV

Jeg har samme symptomer som deg..var til legen på torsdag siden jeg jobber på bakeri og nesten ikke har klart å bevege føttene etter at jeg har komt hjem fra jobb, og ville ha sykmelding fikk 100% en uke.sa at jeg trodde det var bekkenløsning siden jeg hadde vært med jordmor og fikk det sånn delvis bekrefta der.men neida dette var ikke bekkenløsning også sa han hva det var på latin av alle ting!!turte ikke spørre opp igjen for han blir så innmari fornærma når pasientene ikke forstår hva han sier.(han er utenlandsk)

men skal heldigvis inn til ny vurdering om en uke med en annen lege så håper at han er litt mer villig til å høre på meg enn det han der var..

hvordan gikk du fram??sa du bare rett ut hva du trodde det var,eller "undersøkte" legen deg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...