yo** Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 Hvilken farge pynter dere med, lilla eller rødt? Jeg er fristet til å ta fram adventspynten jeg har kjøpt inn nå i kveld )
roxanne Skrevet 30. november 2007 #2 Skrevet 30. november 2007 Jeg har flere tekk til sofagruppen vår, og nå holder jeg på å vaske det lilla settet. Når jeg får på det da blir det riktig adventstemning. Veldig kjekt å ha flere trekk når en har små barn.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 30. november 2007 #4 Skrevet 30. november 2007 Jeg skal finne frem advent lysestaker i morgen og ta frem de lille lysene jeg har kjøpt. Men resten får vente til nærmere jul (kommer uansett til å pynte tidligere enn vanlig fordi vi reiser bort i jula)
Fire småtroll Skrevet 30. november 2007 #5 Skrevet 30. november 2007 Hang opp julegardiner på kjøkkenet i dag, de er beige med en rad røde nisser nederst. Er alene med alle tre ungene i helga, så jeg har lovet dem litt julepynting ja. Så i morgen skal vi henge stjerner i vinduene og rød duk på bordet. Også skal vi pynte pepperkakehus, vi setter det på et stort serveringsbrett, og lager skøytebane med et speil, snø med bomull og plasser mange små nissefigurer i "miljøet". En av de hyggeligste førjulstingene vi gjør her..
En Prins + Prinsesse Skrevet 30. november 2007 #6 Skrevet 30. november 2007 skal pynte all julepynten til mandagen=) gleeeeder meg....
Mersa og gutta <3 Skrevet 30. november 2007 #7 Skrevet 30. november 2007 Her går det i lilla frem til lillejulaften, lilla gardiner, stjerne i vinduet, lilla duk på bordet, adventstaken er fremme, og hvit azalea på bordet :-) så fint atte!
Gjest Skrevet 30. november 2007 #8 Skrevet 30. november 2007 Optimisten meg trodde første søndag i advent var forrige søndag, så jeg har lilla duk og lilla lys fremme der. Og i dag har jeg tatt frem og forsiktig begynt å pynte. Vil at vesla skal våkne til koslig julestemning i morgen når hun åpner sin første kalendergave:) *glede seg mye mer enn ungen som ikke aner hva som skjer*
Gjest Skrevet 30. november 2007 #9 Skrevet 30. november 2007 jeg er nesten alene hjemme i helgen = bare mikroprinsessa er hjemme...så jeg begynte i kveld. Kjøpte nye gardiner forrige dagen og sitter nå å beundrer resultatet. Ble så utrolig fint. Gleder meg til de andre kommer hjem på søndag til et nyvasket og litt pyntet hus:)
lenej :o) Skrevet 30. november 2007 #10 Skrevet 30. november 2007 eg like ikke lilla, så her er det rødt. men bare kjøkkenet. inntil videre. har fått opp julestjerna åsså.. å advents-staken. skal skaffe meg noen røde lys og, men tar d imårra. skal på julemarknad, så finn kansje noen fine lys da
selfangerkjerringa Skrevet 30. november 2007 #11 Skrevet 30. november 2007 Tenkte å pynte til advent idag (lilla løpere, lys, stjerne i vinduet osv), men da jeg skulle legge eldsta ble det endring i planene... var nemlig dum nok til å glemme å ta ned eska med pynt, den sto i gangen utafor rommet hennes, og jeg så det glitret i de små barneøynene da hun sa "ååååh mamma som jeg gleeder meg til å henge opp stjerna sammen med deg imora når jeg våkner!!!"... hehe... så her står eska da, pyntinga får pent vente til imorra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå