Gå til innhold

hjeeeeeelp..

Anbefalte innlegg

Skrevet

åssen skal jeg få babyen til å ta flaske?? hun nekter.... er snart snart 4 mnd tar smokk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

herregud.. han mener jeg.. hehe.

Skrevet

prøv og ta litt malt på smukken til flasken. fungerte her i aller fall

Skrevet

for han holder tuten i munnen, men han suger liksom ikke.. trodde først det var at han ikke ville ha mme , men prøvde med mm og ville ikke suge da heller.. prøver med malt jeg.. andre tips?? mottas med stooor takk:) er litt avhengig av at han tar flaska snart:)

Skrevet

pappan har også prøvd begge deler men funker ikke...

Skrevet

hmm..ok.. prøvd forskjellige flasker da? Noen må vennes til det også. Bortsett fra det er jeg ganske rådløs:-D men så lenge han lukter deg eller du er i nærheten vil han jo heller foretrekke puppen. Så prøv evt å gå ut av rommet:-)

Skrevet

gjorde det også.. var tilogmed borte engang.. men nekta.. rart egentlig for han tok den før... har gitt litt innimellom ,men så var det lenge siden sist og da olutselig ville han ikke..

Skrevet

vet ikke helt åssen flaskerdu har prøvd, men du kan jo godt prøve mam sine, de smukken er formet som en "pupp" og vet att flere venenr av meg har fått ungen til og ta disse. selv bruker vi bare mam sine og storfornøyde, lillemann ville ikke ha flaske med en gang han helelr, men disse tok han også

Skrevet

er mam vi bruker.. tok de fint frem til nå... skjønner det ikke jeg. prøvde nå også.. nekter.. bareholder den i munnen vrir seg unna og vræler til han brekker seg.. får helt vondt jeg.. gav han ikke pupp etterpå men smokken og han sovnet... tenkte å prøve flaska igjen når han våkner.. han må jo ta den hvis han blir sulten...

Skrevet

Kjenner noen som har det samme problemet...Så når bestemoren passet måtte hun til slutt gi han m skje:) uff, ikke lett kan jeg tenke meg! vet ikke om han vil tA d selvom han er skrubbsulten jeg...bør jo d!

Lykke til.:)

Skrevet

takk takk... oprker ikke å høre og se den lille babyen min gråter så sårt jeg.. får heller la vær å reise fra han mens jeg ammer:) er jo ikke krise:)

Skrevet

Gi barnet pupp også lirker du flaska mellom puppen og munnen hans, fungerte til meg når vi hadde startproblemer:)

Skrevet

Enig med tiger-puppen, evt ta ut puppen og stapp inn flaska umiddelbart. Funker som oftest veldig bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...