t-ante Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 Hei! Er gravid med nr 3 (4,5 og 7 år) men husken er dårlig. Har fått slik tung fornemmelse av magen de siste dagene. Magen kjennes tung å bære og det er jo enna 5 uker igjen, trøste og bære... Kjennes ubehagelig ut nederst i bekkenet (blæren) og nedover framsiden av lårene/lysken. Flere som har det slik????
XXIII.VI.MMVI * XXI.XII.MMVII Skrevet 30. november 2007 #2 Skrevet 30. november 2007 Jeg er like langt på vei som deg, og har akkurat samme følelse.. Er visst helt normalt i følge jordmor og lege... Jeg har "heldigvis bare" 3 uker igjen da jeg skal ha keisersnitt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå