jinta86 Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 je tror endelig mannen min er klar hehe skal bli tante neste år og så sa jeg noe om att jeg gledet meg til og bli tante og da trodde han att jeg sa att svigerina mi skulle bli tante og et brett smil kom på an men forklarte han att nei gledet meg til jeg blei tante da virket han helst skuffa.. så lurer på om han er klar men vill ikke si det rett ut liksom håpe håpe men tør ikke og spøøre han helt enda får vente litt til... så det var dagens glad nyhet håper vi på hehe eller hva tror dere jenter? masse klemmer til dere
Gjest Skrevet 1. desember 2007 #2 Skrevet 1. desember 2007 Lurer på om min også er klar, men vil ikke helt si det til meg for bare 2 uker siden fikk jeg den i fleisen at visst jeg ikke slutet å mase og ikke kunne vente til han evt ble klar, så kom han til å sterilisere seg.. MEN helga før han kom hjem fra sjøen, ringte han meg..de hadde tatt seg en fest på land..begynte å prate om ene om bord, om hans gravide kone og hvor vanskelig han hadde det med hormonene og sånt.. Så sa jeg..ja stakkar han må ha det fælt..så sa han nei det synes du ikke..så sa jeg jeg aner jo ikke hvordan hun er jeg.. SÅ sa han..jeg har bestemt meg..bestemt deg for hva sa jeg da..det ville han ikke si før han ble edru eller kom hjem igjenn.. Ja men om hva da spurte jeg..kan jo være så mangt..men fikk jo aldri svar. HAr heller ikke spurt han etter han kom hjem..har jo fått beskjed om å ikke mase så.. Vi har hoppe av i svingen greier..de to siste gangene han har vært hjemme så har det vært litt sånn hips om haps om han har hoppet av eler ei, Men nå har han vel vært hjemme i 1,5 uke.. Gjort det 3 ganger..og han har IKKE hoppet av enda..hmm Så jeg begynner nesten å lure på om at han har bestemt seg for å få en med meg..men jeg tør ikke spørre.. MEN fortsetter han sånn så vil jeg jo til slutt bli gravid ) Men jeg holder meg her inne til jeg får høre han si at han har bestemt seg for å vil ha en med meg Så jeg er ikke fult så frustrert lengre ..
jinta86 Skrevet 1. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. desember 2007 hehe hørtes ut som mannen min det siste der han hopper heller aldri av i svingen så er jo ett under att jeg ikke har blitt gravid enda.. hehe men passer på med el og sånn jeg da men er ett under for det.. men nå virker det som han rett og slett peiler in de dagene jeg har el.. så blir en smule hæ hva skjer a.. men kan hende de vill si det til oss på julaften julegave kansje? hehe kan jo håpe på det.. klem
Gjest Skrevet 2. desember 2007 #4 Skrevet 2. desember 2007 Nå begynner det å skje ting her Håper jeg.. i går satt vi å drakk litt..bare oss to..og koste oss. Så begynte han faktisk å ta opp temaet..for jeg hadde jo ikke tørt det siden han slengte den sterilisere seg kommentaren i trynet på meg sist.. HAn sa at jeg hadde fått han på gli )) Og så sa han også at det var en grunn til at han ikke hopper av da.. For han nevnte også hvor redd han var, og visste ikke hvorfor han skulle være redd..han hade lyst, men var redd.. Så her begynner det faktisk å skje ting. Men han sa heller ikke rett ut at nå vil han ha en unge ilag med meg..var mere sånn forsiktig prat på en måte..var en grunn for han ikke hoppet av ..men måtte også tilføye redselen sin ovenfor dette også.. Litt forvirrende ja, men trur virkelig han er på gli ja ) Men tør ikke å liste meg inn på bli gravid, før han sier rett ut at nå vil han ha en! Så jeg blir her inne litt til jeg.. Men som jeg s til han..visst du fortsetter sånn, så kan jeg fort bli gravid Hørtest ut som han var bestemt seg for å ikke hoppe av mere..uten at han direkte sa det til meg..men måten han sa ting på.. hilsen en ikke så veldig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå