Gjest Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 har mistet 4 ganger, og tatt kromoson prøver begge to nå, noen som har fått neg svar og vet hva dette innebærer?+?+
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 30. november 2007 #2 Skrevet 30. november 2007 Hei, vi har også vært i gjennom denne runden med utredning for habituell abort. Tok en haug med prøver, ja! Nå ble jeg gravid midt i utredningen, så vi fikk bare kjapt beskjed om at alt så fint ut, ikke noe mer info enn det. Så vi fikk beskjed om at vi bare hadde hatt uflaks, de fant ingen grunn til at vi hadde mistet så mange ganger. Dene gangen ser det heldigvis ut til at vi endelig skal få bli foreldre! Vil bare sende deg en oppmuntrende klem, men ønske om at også dere får en spire som sitter snart! Lykke til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå