Anonym bruker Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 Er ikke slik at jeg tror jeg er gravid, men man vet jo aldri. Noen som har opplevd å bli gravid til tross for kobberspiral? Fikk mensen en gang etter fødselen, satte inn kobberspiral, og *vips* ingen mer mens. Skulle jo bli tvert om bare verre og vondere. Er ikke halvt år siden fødselen enda, og mensen kan være ustabil når den først kommer, så jeg bekymrer meg egentlig ikke
Anonym bruker Skrevet 30. november 2007 #2 Skrevet 30. november 2007 Mammaen min ble det, men fosteret festet seg utenfor livmora (i eggelederen) og døde. Det ble operert ut. Men det er jo sånt som skjer av og til med svangerskap utenfor livmor, og det skulle visst ikke være spiralen sin skyld at det skjedde. Fosteret rakk jo aldri ned til livmora der spiralen satt...
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2007 #3 Skrevet 1. desember 2007 Jeg ble gravis med kobberspiral. Fosteret var inni livmoren, og jeg fødte ei nydelig jente for 4 dager siden i seteleie:). Kobberspiralen var inne i kroppen min gjennom hele svangerskapet. Det gikk bare fint. Så, JA, det går absolutt an..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå