Holly❄️ Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 hehe, noen som tørr innrømme det?? Her er det veeeldig mye til tider... Nå for tiden kan man høre... Heeeeeeeelvete... Ellers er det ;drittunge, faen, møkkamann, dritt-(generelt til masse forskjellig), ..
Honningmelon Skrevet 30. november 2007 #2 Skrevet 30. november 2007 Det er sjelden. Hadde en periode for en stund siden, men det overså vi totalt, og da ga det seg.
3b@rnsmor-30* Skrevet 30. november 2007 #3 Skrevet 30. november 2007 mine banner ikke... men de er ikke så store enda da...
Fire småtroll Skrevet 30. november 2007 #4 Skrevet 30. november 2007 Nei, ingen av dem banner (3 og 6 år gamle), men så banner hverken jeg eller mannen noe særlig heller da.. Men bæsj og tiss er selvfølgelig kjempegøy, så vi hører noen sånne i løpet av dagen....
Sånn kan det gå Skrevet 30. november 2007 #5 Skrevet 30. november 2007 Nei. Vi banner ikke selv og synes ikke det er akseptabelt språk hos ungene heller.
Gjest Skrevet 30. november 2007 #6 Skrevet 30. november 2007 En ting er jo at barn banner (jenta mi er bare 4mnd, så det er ikke noe problem enda, men:). Spørsmålet er vel heller syns dere det er greit? Hadde jenta mi sagt, helvete, drittunge, faen eller møkkamann til meg, så hadde det blitt trøbbel. Det hadde jeg IKKE godtatt. Men det er kanskje bare jeg som er prippen på det?
Holly❄️ Skrevet 30. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 30. november 2007 hehe, tror dere seriøst at jeg syns det er greit? Virker sånn på det dere svarer.. Ja, jeg banner selv, men passer på hva jeg sier foran barna.Har nok hatt tilfeller hvor jeg f.eks har sparket foten eller noe og bannet. Menhar da sagt ifra at det ikke var pent av mamma og si slikt osv.. Han får strenge blikk og kommentarer når han sier slikt, så han vet at det ikke er greit. Har vi besøk som er veldig åpne i praten, gir jeg beskjed om og snakke "penere"..
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 30. november 2007 #8 Skrevet 30. november 2007 nope, men hun er bare 3 og et halvt år... men bæsj og tiss er morsomt. dust også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå