Gjest Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 Noen møkka kjærringer her inne? Malina kanskje? Eller sug fitte? Eller Dr.kukkert, eller pul lut i toern??
Super-Langbein Skrevet 30. november 2007 #3 Skrevet 30. november 2007 Skriver du "ananas ringer" også?
Anonym bruker Skrevet 30. november 2007 #4 Skrevet 30. november 2007 hehe... orginale nick du har satt på enkelte her inne:-) Selv hadde jeg så klart valgt å trekke meg hvis jeg var deg, for du er sjanseløs her inne tjukka!! Du vet det ender med overdosering av sovetabletter hvis jeg fyrer opp litt mot slike vinglefitter som deg..og historien ender med at du sender klage til moderator, moderator rnger meg, Jordmor Siri kommer løpende inn her for å roe gemyttene og en evindelig starffesletting av mine tråder blir resultatet nok en gang:-) Så gå heller over på skravle vennen, ferskiser starter der inne:-)
☆Anonymia☆ Skrevet 30. november 2007 #5 Skrevet 30. november 2007 nei,å være ung mamma er søren meg hardt...huff....er nok myyye mer energi givende å være gammel mamma ikke sant ? nei jeg skal ikke ut på byen idag ,men imorgen skal jeg i bryllup,og der skal jeg drikke meg full...og DA passer jeg ikke ungen.. så du får tenke på meg imorgen
Gjest Skrevet 30. november 2007 #6 Skrevet 30. november 2007 Syns det er dårlig at du ikke kunne lage en arti vri på mitt nick og... Forskjelsbehandling!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå