Anonym bruker Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 sammen med oss ved middagsbordet? Han vil så gjerne sitte med oss når vi spiser. Så foreløpig sitter han i vippestolen, oppå bordet. Gleder meg til han kan sitte sammen med oss i sin egen stol...
Gjest Skrevet 30. november 2007 #2 Skrevet 30. november 2007 Du kan jo prøve å la han sitte i høystolen bittelitt av gangen støttet opp med en pute i ryggen, men synker han sammen når han sitter i den er det for tidlig.
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 30. november 2007 #3 Skrevet 30. november 2007 Kommer jo an på hvor gammel ungen din er det da:-) Litt forskjell på en på 1 mnd og en på 10 mnd liksom. Barnet mitt sitter i høystol, har akkurat begynt med det, og hun er 7 mnd nå. Tror det er greit fra 6 mnds alder..
Anonym bruker Skrevet 30. november 2007 #4 Skrevet 30. november 2007 Han er 5 mnd nå. Vi håper vi får stol til jul....
Leandermamma Skrevet 30. november 2007 #5 Skrevet 30. november 2007 Gutten min er straks 7 mnd og han har nettopp begynt å sitte i høystol. Kan ikke site selv enda, men i stolen sitter han godt.
Gjest Skrevet 30. november 2007 #6 Skrevet 30. november 2007 er straks fem måneder og har sittet i høystol noen ganger iløpet av de siste ukene så om barnet ditt sitter som jeg forklarte over her så går det nok bra å prøve, alle barn er jo forskjellige.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2007 #7 Skrevet 30. november 2007 Fysioterapeuten vår anbefalte å starte tidligst ved 7-8 mnd alder, og da bare i korte økter av gangen
sivabeth Skrevet 30. november 2007 #8 Skrevet 30. november 2007 Vi har oxo begynt i 7 måneders alder og jenta vår er så glad for å være mer med...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå