Gå til innhold

avbestillingsforsikring/flybilletter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har bestilt billetter til Chile med avreise 8. februar 2008. Vi kjøpte også avbestillingsforsikring i tillegg til at vi har dette gjennom bank/europeiske. Reisen er for meg, min samboer, våre 3 barn og mine foreldre.

I begynnelsen av november oppdaget vi til vår store forskrekkelse av jeg er gravid igjen og har termin i midten av mars. Dette ble med andre ord oppdaget veldig sent.... Ved avreise/hjemreise vil jeg jo være så gravid at flyselskapet vil nekte å ta meg med.

Sendte en mail til Seat24 som vi bestilte billetter igjennom for å høre hvordan dette var ifht. reisen, men de menter avbestillingsforsikringen ikke dekker graviditet. Greit nok det, men siden reise er så sent i svangerskapet må de da nesten godta dette? Jeg skal alltids få en legeerklæring på at jeg ikke kan reise pga. høyt blodtrykk eller hva det måtte være, men hva med resten av familien??!! Samboeren min kan jo ikke reise noe sted så sent i svangerskapet og mine foreldre har slett ikke noe i Chile å gjøre uten oss...

Hva vi noen som helst sjans til å få igjen pengene? Det er snakk om over 50000,-.

(Vi måtte forresten betale reisen i sin helhet 3 dager etter bestilling enda vi bestilt i september og reisen er i februar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei

er ikke helt sikker på hvordan det er med avbestilling på en hel familie men er ting er jeg 100prosent sikker på. og det er at å være gravid er gyldig avbestillings grunn!!!

jeg spurte nemlig om det når jeg bestilte tur til thailand sånn i tilfelle det hadde blitt en spire på meg.. !

lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...