Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 Mini hoster så veldig og er slapp og snørrete. Syntes det virker så vont å hoste så mye hele tiden og er redd han vil bli sår i halsen snart. Noen med erfaringer?
mammeladas *HØYGRAVID' Skrevet 30. november 2007 #2 Skrevet 30. november 2007 Jeg tror det kommer an på hvilke type hoste han har? Hvis han har slimhoste kan du muligens gi han pittelitt slimløsende (solvipect?), men les på flasken først. Hvis det er tørrhoste kan du visst ikke gi han noe. Det fikk jeg beskjed om ang min datter; jeg kunne ikke gi hostedempende hostesaft. Det ville undertrykke barnets hosterefleks og bare opprettholde irritasjonen i lungene....
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 30. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. november 2007 Det er nok slimhoste han har. Kommer til å ringe legevakten i morgen hvis det ikke gir seg. Takk for svar:-)
Muppa 3+1 Skrevet 30. november 2007 #4 Skrevet 30. november 2007 Hvis det er slimhoste skal man være forsiktig meg hostesaft da det kan gjøre det verre ved å bruke det. Slimhoste skal hostes opp så man blir kvitt slimet og med hostesaft er det større sjanse for lungebettenelse. Jeg tror det er lurt å snakke med apoteket for råd
Gjest Skrevet 30. november 2007 #5 Skrevet 30. november 2007 Hostesaft mot slimhoste er vel slimløsende? Slik at det blir lettere å hoste opp slimet? Mini fikk hostesaft på legevakten da han var 3 mnd, fordi han hostet hele tiden, fikk ikke sove, og brakk seg under hver hostekule Ville tatt kontakt med legevakten hvis det ikke gir seg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå