Verbena Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 Jeg har lyst til å gjøre noe...... Gi meg ideer!!! Er definitivt ikke typen som drar på kafè eller på byen alene, sliter endel med sosial angst så det er uaktuelt. Selvom det er blitt bedre! Sambo har besøk av noen kompiser og jeg har lyst til å være sosial, men ikke bare sitte her å være et vedheng... Ideer? Har vært på jobb hele uka så trenger sårt å være sosial med noen andre enn de på jobb, der alle er ca dobbelt så gammel som meg og ikke helt er på samme sted i livet. Veldig koselige folk, men kan være greit å få snakket med noen som ikke er på barnebarn-stadiet!
Verbena Skrevet 30. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. november 2007 de vokser ikke på trær...... Og de få som finnes sitter å leser til eksamen evnt bor langt unna!
små Skrevet 30. november 2007 #4 Skrevet 30. november 2007 Æsj...kjipt.. Hmm, da har jeg ingen forslag
silhah og emilie Skrevet 30. november 2007 #5 Skrevet 30. november 2007 sorry verbena..så ikke pm før nå jeg:( men har svart iallefall
Verbena Skrevet 30. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 30. november 2007 konstruktiv du var i dag da!!! Finner alltids noe å gjøre, men egentlig har jeg mest lyst til å være sosial noe som er lite gjennomførbart siden de få jeg kjenner her stortsett aldri svarer når de har planer. Men du jeg er grei å ha når de står der ensomme og uten planer gitt.... Silhah helt greit det!! Bare å si fra om du vil ut å avreagere litt engang, jeg har stortsett mulighet når som helst...
silhah og emilie Skrevet 30. november 2007 #7 Skrevet 30. november 2007 skal si ifra jeg vet du:) synd du ikke kan bli med på julebordet da:(
Verbena Skrevet 30. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 30. november 2007 Kan være jeg hiver meg med om dere skal ut etterpå, om ikke formen til mannen min er helt ødelagt =P Vet ikke hvordan det blir med jobbing neste helg heler, så kan liksom ikke planlegge så mye. Men hadde vært kos å sett noen nye fjes og få gjort noe annet enn å være hjemme eller på jobb!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå