Anonym bruker Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 jeg ser ikke musa mi lenger......... barberte den for siste gang(selv)for 14 dager siden..ÅÅÅ HERREGUD for et slit!!! Er utrolig vanskelig å komme til nå......er i uke 20 og magen er stooor!! nå føler jeg meg skikkelig u-lekker,men må vel bare bli vant til "busken" nå..hehe. fler?
Anonym bruker Skrevet 30. november 2007 #2 Skrevet 30. november 2007 Haha husker det fra forrige svangerskap ja, når jeg fikk ordentlig vaskeball. Får venne seg til å være litt uflidd en stund;) Når terminen nærmet seg ville jeg se litt ordentlig ut der nede, så da måtte jeg ta i bruk speil og sambos hjelp for å få ryddet litt med høvelen:)
mammaen til Helle+2 i magen Skrevet 30. november 2007 #3 Skrevet 30. november 2007 hehe Jeg er i uke 26 og har barbert meg i blinde i dag, aner ikke hvordan det ser ut, men bare det er MINDRE hår der nede så er jeg fornøyd Men nå får samboer ta over... det kan jo bli en hyggelig opplevelse:) ettersom all sexlyst forsvant med høst løvet....snufs
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå