Anonym bruker Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 Hvordan er formen deres og har dere stor mage? Hvordan er det med liv i magen da? Jeg kjenner litt liv/spark i nå og da, men håper bare det blir mere for hvewr dag + at magen skal vokse kjempemye:-)
etterlengtet-troll-i-magen Skrevet 30. november 2007 #2 Skrevet 30. november 2007 Magen vokser nå ja. Føler det har skjedd veldig mye den siste uken?!? Andre som føler det. Den har jo vokst forsiktig i en god stund - men nå ser det ut som mer babymage sier folket rundt meg Kjenner litt spark nå og da - føler han er mest aktiv når jeg skal legge meg.
mine små alver... Skrevet 30. november 2007 #3 Skrevet 30. november 2007 hei! Magen min er stoor!!!! Dette er min andre da og jeg har kjent liv fra uke 11++og du har helt rett...de er som regel mest aktive når vi slapper av eller skal sove
mammagull&prinsessa_i_magen Skrevet 30. november 2007 #4 Skrevet 30. november 2007 hei jeg har idag 19 fullgåtte uker og er egentlig fin i formen.. har såvidt fått noe mage men uten klær eller helt tettsittende klær så syns det litt!! men har de siste 14 dagene hatt mye leggkramper. senest idag har jeg hatt det 2 ganger.. 1 gang mens jeg våknet av det på soffaen og 1 gang nå mens jeg lå på soffaen og kikket på film.... er veldig plagsomt.. føles jo helt hjelpeløst når det pågår.... andre som er plaget av det samme som har noen fine tips??? klem
Tante Gustava Skrevet 30. november 2007 #5 Skrevet 30. november 2007 Magen min er innmari stor, ser nesten ut som om jeg er lengere på vei enn jeg er. Men har ikke kjent noe liv enda...tror jeg da...er førstegangs så syns det er litt vanskelig å vite. Har kjent noe, men aner ikke om det er babyen eller luft...
lillespiren2:) Skrevet 1. desember 2007 #6 Skrevet 1. desember 2007 hei. Jeg er høy og tynn, og jeg leste om uke 19 at de som er det ofte får mage senere. og det stemmer nok når det gjelder meg. så har slått meg til ro med dette nå. men denne uken har liksom magen poppet ut:) så har en bitteliten fin pondus nå.. hihi.. morro..
Simbasa Skrevet 1. desember 2007 #7 Skrevet 1. desember 2007 Jeg gikk ned veldig mye i starten av svangerskapet så på jobben min kommenterer de stadig om hvor liten jeg er og at ingen kan se at jeg er gravid. Tror også det kan ha noe med at jeg fremdeles kan bruke de gamle klærne mine, for da jeg i går kveld for første gang tok på meg et "mammaskjørt" fikk jeg også den første kommentaren om at nå kunne venninnene mine se at jeg hadde en liten mage. Ellers er jeg fremdeles småkvalm, men nå er det heldigvis slik at det går an å leve med. Spark har jeg merket hver dag i to-tre uker. Synes det er godt for da vet jeg at det er liv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå