Twintipp og himmelblå Skrevet 30. november 2007 #3 Skrevet 30. november 2007 Ikke si det engang,,, Jeg switchet over til beat for beat. Blir direkte flau:-S
cherry coke Skrevet 30. november 2007 #4 Skrevet 30. november 2007 Er så enig!!! Han har jo vært talentløs hele tiden. Skjønner ikke at han kom med fra børjan av! Pipende, nasalt og fælt!
Gjest Skrevet 30. november 2007 #5 Skrevet 30. november 2007 Greit at han er veldig ung, men herregud...=/
brooklyn Skrevet 30. november 2007 #6 Skrevet 30. november 2007 så trist at han sang en av favorittsangene mine...Han er så IKKE min favoritt. Sjarmen ser jeg bare ikke..
☆Anonymia☆ Skrevet 30. november 2007 #7 Skrevet 30. november 2007 tror seriøst han har dopa dommerne med noe.. SKJØNNER IKKE HVA FAEN DET ER DE HØRER..
"husmor"med lille Nora Skrevet 30. november 2007 #8 Skrevet 30. november 2007 han kan bare komme seg ut av idol!!! han synger ikke litt bra en gang.. aldri gjort det heller..!! hvorfor kom han videre etter audition??
Nicita73 Skrevet 30. november 2007 #9 Skrevet 30. november 2007 Har ønsket han ut fra dag 1 jeg. Hva er det dommerene hører som ikke vi hører???????
*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 30. november 2007 #10 Skrevet 30. november 2007 Han MÅ ut... fatter ikke hvordan har kommet så langt som han har!!! :S
Gjest Skrevet 30. november 2007 #11 Skrevet 30. november 2007 Teite gamle kjerringer. Gutten har supertalent. Når han synger sine egne sanger er han uslålig, men han passer ikke inn i idolkonseptet... La gutten få platekontrakt og la han gjøre sin egen greie i stedet for masseproduksjon...
Reflexia Skrevet 30. november 2007 #14 Skrevet 30. november 2007 synes syndt på han jeg..han får jo høre at han er bra,så han tror det selvfølgelig..noen burde sagt noe til han... håper de andre får bli..hehe
Gjest Skrevet 30. november 2007 #15 Skrevet 30. november 2007 Ha ha, ja du og han ville vært det perfekt par, Neffi...
Gjest Skrevet 30. november 2007 #16 Skrevet 30. november 2007 De dommerene må enten være tonedøve og\eller masochister.
Tøysetipp Skrevet 30. november 2007 #17 Skrevet 30. november 2007 Jeg synes idol suger i år. En gjeng prepubertale guttunger med lua tredd nedover øra. Åste er den eneste som er verdt å høre på.
Twintipp og himmelblå Skrevet 30. november 2007 #18 Skrevet 30. november 2007 Dette er idol vøtt, så da er det bedre å sitte hjemme i kjelleren til mor og far å klunke om han ikke "passer" til idol konseptet.
BettyBoob Skrevet 30. november 2007 #20 Skrevet 30. november 2007 vært med aaaaaaltfor lenge! ut med ham!
Tøysetipp Skrevet 30. november 2007 #21 Skrevet 30. november 2007 Ai ai captain! .. Eller vente et par år.
Libido- Skrevet 30. november 2007 #22 Skrevet 30. november 2007 Hadde han vært der om han er talentløst?? Idiotisk sagt. Han var dessuten kjempe flink i dag!
Twintipp og himmelblå Skrevet 30. november 2007 #23 Skrevet 30. november 2007 Svarte egentlig ikke til deg vett. hoho
Gjest Skrevet 30. november 2007 #24 Skrevet 30. november 2007 Syns du virkelig?? Det har jo strengt tatt ikke noe med talent å gjøre, men fjortisjente-tekke. Er jo de som stemmer.
Northernlights Skrevet 30. november 2007 #25 Skrevet 30. november 2007 Pussig at folk ser og hører så forskjellig =o) Interessant observasjon for noen som står på utsiden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå